Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
30.03.2018, 10:51

Smutný príbeh o krásnej labuti, Fantomas sa vracia a Bekim v reštauráciách. Pozrite si nové kampane od slovenských agentúr

Týždeň v reklame - tentoraz rýdzo slovenský.

Smutný príbeh o krásnej labuti, Fantomas sa vracia a Bekim v reštauráciách. Pozrite si nové kampane od slovenských agentúr
Zdroj: Youtube

Dnešnú rubriku budeme venovať slovenským kampaniam. Tým najnovším, ktoré spoločnosti v spolupráci s kreatívnymi agentúrami predstavili uplynulý týždeň.

Najnovšia kampaň je od Poštovej banky. Tá pokračuje vo svojej filmovej sérii a po filme Angelika, Cliffhanger a Armagedon prináša novú tvár. Hlavnou postavou komunikácie banky bude Fantomas. Autorom kreatívneho konceptu je reklamná agentúra Wiktor Leo Burnett, ktorá sa rozhodla ovládnuť kampaňou všetky media typy, externú aj internú komunikáciu.

​Pokračovanie úspešnej minuloročnej kampane EKOTOPFILMU uviedla aj agentúra Effectivity POWERED BY PUBLICIS. Kampaň s názvom „Olejové jazero“ komunikuje myšlienku trvalo udržateľného rozvoja. Vlani kampaňou ukradli krásu prírode, ktorú berú ľudia ako samozrejmosť a tento rok sa rozhodli ukradnúť krásu v umení.

​Novinkou na trhu je aj natívny seriál Bekim má Appetit, ktorý pripravila agentúra Hype. Ako ste si všimli z názvu, v hlavnej úlohe sa v jednotlivých častiach objaví Bekim. Cieľom kampane/ seriálov je zvýšiť povedomie o klientovi- portáli Don Appetit.

Mykola Kovalenko spolu s Lenkou Slovák Bónovou z reklamnej agentúry Respect APP stoja za iniciatívou Shut up! - Demokracia v ohrození.  Iniciatíva je reakciou na nedávnu vraždu investigatívneho novinára Jána Kuciaka a jeho priateľky Martiny Kušnírovej.

Na Facebookovom profile iniciatíva vyzýva dizajnérov z celého sveta, aby si svojimi umeleckými návrhmi uctili smrť dvoch mladých ľudí. Dizajnéri tak môžu urobiť do 30. apríla, pričom tie najlepšie práce budú vystavené. Zapojilo sa množstvo umelcov, pozrite sa ako sa zhostili témy.

​Minulý týždeň sme piatkový článok venovali takzvaným Bumper ads. Šesť-sekundovým reklamám, ktoré naberajú na popularite a získavajú si obľúbenosť aj u viacerých značiek.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.