Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
30.03.2018, 22:00

Heineken predstavil nové pivo. „Vitaj, Zlatý Bažant 0,0“

O kreatívu sa postarala agentúra Wiktor Leo Burnett.

Heineken predstavil nové pivo. „Vitaj, Zlatý Bažant 0,0“
Zdroj: Youtube

Čauko nealko,vitaj Zlatý Bažant 0,0

Heineken predstavil kampaň  pre nové pivo Zlatý Bažant 0,0. Reklamný spot rozpráva príbeh o Gyulovi z Hurbanova, ktorý miluje autá, no má svoje zásady. Napríklad nepiť nič, čo obsahuje čo i len kvapku alkoholu. Preto v Hurbanovskom pivovare vyrobili Zlatý Bažant 0,0 – odstránili alkohol a priniesli novú chuť.

Rozhlasový spot spúšťa Heineken počas veľkonočných sviatkov, pretože v týchto dňoch zaznamenávame zvýšený pohyb áut po Slovensku, a preto problematika alkoholu za volantom je aktuálnejšia viac ako kedykoľvek predtým.

Novinka z Hurbanova, Zlatý Bažant 0,0%, bude dostupná na pultoch predajní v pollitrovej plechovke aj pollitrovej vratnej fľaši, rovnako aj v prevádzkach ako čapované pivo. 

Vizitka kampane

Creative Director: Štefan Andrejco
Copywriter: Šimon Ondruš
Art Director: Jozef Kyselica, Štefan Andrejco
Account Manager: Anastasyia Kazmiruk
Produkcia: Hitchhiker Films
Réžia: Jan Švejkar
Kamera: Dušan Husár

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.