StoryEditor

Coop Jednota má suverénne najobľúbenejšie reklamy. Za ňou Heureka a Slovak Telekom

06.04.2018, 08:00
Autor:
pzpz
Pozrite si prieskum spoločnosti NMS Market Research.

Slováci v reklame oceňujú hlavne vtip. V poradí značiek vedú v obľúbenosti reklamy COOP Jednota, ktoré ako svoje obľúbené menoval takmer každý piaty Slovák. S veľkým odstupom nasleduje Heureka, Slovak TelekomCoca-cola.

NMS Market Research

​Vychádza to z aktuálneho prieskumu agentúry NMS Market Research, v ktorom respondenti spontánne menovali reklamy, ktoré ich v poslednej dobe najviac zaujali. Prieskum bol realizovaný na vzorke 1 000 respondentov vo veku 15 až 55 rokov.

Konkrétne najobľúbenejšia reklama je v súčasnosti spot COOP Jednoty, Veľkonočná súťaž, v ktorej si pomocník baču pomýli saunu s udiarňou. Veľmi často menované sú aj predošlé spoty s dnes už notoricky známou dvojicou baču a jeho honelníka. Ľudia na reklamách COOP Jednoty oceňujú hlavne humor a taktiež odkaz na slovenské tradície.

Heureka bola druhou najmenovanejšou značkou v obľúbených reklamách. Ich kampaň Úprimné recenzie sa do top 10 najobľúbenejších reklám dostala hneď dvakrát. Kreatívna idea tohto konceptu je vtipná a výstižná. Najoceňovanejší je v reklame vtipný zvrat.

Coca-cola bodovala hlavne so svojou pomerne generickou, ale príjemnou reklamou s Emmou Drobnou. Emma sa stala ambasádorkou značky len nedávno.

​Silným konceptom sa podľa výsledkov zdá byť nová séria reklám Slovak Telekomu s Bekimom. Peter Sagan, ako veľmi výrazná tvár Telekomu bol, zdá sa, úspešne nahradený ďalším bojovníkom.

​Na rozdiel od COOP Jednoty a Heureky, ktorých reklamy zaujmú vtipom je tento koncept postavený na motivácii a inšpirácii. Ľudia určite nezabudnú aký pocit v nich reklama zanechala a práve to robí tento koncept jedinečným a zapamätateľným.

Top dvanásť reklám

NMS Market Research

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 07:21