StoryEditor

Dominika Cibulková a Celeste Buckingham sú ambasádorkami projektu Rexony

09.04.2018, 15:43
Autor:
pzpz
Súčasťou kampane je aplikácia, ktorá oceňuje ľudí za čas strávený pohybom virtuálnou menou – movecoinom.

Rexona posúva motiváciu k pohybu a zdravému životnému štýlu na novú úroveň. Nestará sa iba o ochranu pred potom a o pocit sviežosti, ale teraz pohyb priamo odmeňuje. V spolupráci s agentúrou Ogilvy preto vymyslela novú aplikáciu MoveCount, v ktorej možno za všetok čas strávený pohybom získať virtuálnu menu. Za tú si následne bude možné „kúpiť“ špeciálnu odmenu. K uvedeniu aplikácie je pripravená online a offline kampaň pre Slovensko i Českú republiku. Dôležitými súčasťami kampane sú predovšetkým videá s ambasádormi aplikácie, na Slovensku trebárs s Domininou Cibulkovou. 

Rexona

„Rexona si už dávno vytýčila za cieľ motivovať zákazníkov k aktívnemu štýlu života, a preto som veľmi rada, že sa nám projekt  MoveCount podarilo vytvoriť a spustiť. Plánujeme s ním pracovať i v ďalších rokoch, dokonca k nemu chystáme i mnoho doplnkových aktivít,“ hovorí Pavla Maříková, marketingová manažérka spoločnosti Unilever. „Koncom roka chceme oceniť i mesto, ktoré sa najviac hýbalo a postaviť mu nové vonkajšie ihrisko,“ dodáva Pavla Maříková.

Aplikáciu MoveCount sa rozhodli podporiť i známe osobnosti účinkujúce v spotoch určených primárne pre  online prostredie. Vo videách hrá jedna z najúspešnejších slovenských tenistiek Dominika Cibulková, či populárna speváčka Celeste Buckingham.

V susednej Českej republike sa role ambasádorov ujali populárni muži – herci Tomáš Hanák a Jakub Štáfek.

Ambasádori si pre najaktívnejších súťažiacich vymysleli taktiež špeciálne odmeny. Dominika Cibulková darovala svoj podpísaný merchandasing, Celeste Buckingham exkluzívne vstupenky na svoj koncert, Jakub Štáfek alias Lavi si s budúcim výhercom zahrá futbal a Tomáš Hanák pozve výhercu na spoločnú večeru priamo do jeho reštaurácie.

Ďalšími cenami v aplikácii MoveCount sú napr. športové tenisky z limitovanej edície Nike iD, kozmetické balíčky alebo športová kamera GoPro Hero. Nová aplikácia je vhodná pre všetkých -  ako pre športových nadšencov, tak i pre notorických povaľačov, ktorí chcú svoje telo iba trošku rozkývať. Rexona skrátka každý krok navyše premení v zaujímavé darčeky. V prvom rade však motivuje k aktívnejšiemu, a teda i zdravšiemu životnému štýlu.

01 - Modified: 2021-07-30 08:25:34 - Feat.: - Title: Inšpirácie z Cannes: Rexona zjednodušila život ľuďom so znevýhodnením 02 - Modified: 2019-06-14 16:15:17 - Feat.: - Title: Rytmus v kampani pre Rexonu predstavuje najväčšie fitko v strednej Európe
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2024 14:21