Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
09.04.2018, 15:59

Adidas zatvára kamenné obchody a zameriava sa na webový predaj

Značka má po celom svete približne 2500 vlastných obchodov.

Adidas zatvára kamenné obchody a zameriava sa na webový predaj
Zdroj: Businessoffashion.com

Nemecký výrobca športového oblečenia a obuvi Adidas zatvára kamenné obchody a posilňuje investície do digitálnych aktivít. Jeho cieľom je v priebehu nasledujúcich dvoch rokov viac než zdvojnásobiť tržby z internetového predaja, informoval denník Financial Times.

"Naša webová stránka je najdôležitejším obchodom, aký na svete máme," citoval denník generálneho riaditeľa podniku Kaspera Rorsted.

Vlani sa tržby spoločnosti Adidas z internetového predaja zvýšili o 57 percent na takmer 1,6 miliardy eur. Do roku 2020 chce firma tieto tržby zvýšiť na štyri miliardy eur ročne. Adidas má po celom svete približne 2500 vlastných obchodov.

Ďalších 13.000 predajní ponúkajúcich výhradne značku Adidas funguje na základe franchisingových zmlúv, píše Financial Times. "Časom budeme mať menej obchodov, ale budú lepšie," uviedol podľa denníka Rorsted.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.