StoryEditor

S Renaultom môžete zažiť Star Wars na vlastnej koži. Ako v jeho reklame

12.04.2018, 12:50
Autor:
ČTKČTK
Pozrite sa, čo si spolupráca pre fanúšikov pripravila.

Spoločnosť Renault nadviazala spoluprácu s tvorcami filmu "Solo: A Star Wars Story", aby priniesla svojim zákazníkom vzrušujúci zážitok pred oficiálnym uvedením snímky, ktorá sa objaví v kinách v Spojenom kráľovstve 24. mája 2018.

Od apríla do júla 2018 pozýva spoločnosť Renault prostredníctvom celoeurópskej kampane všetkých záujemcov, aby sa "vydali alternatívnou cestou", ktorú navrhla a vytvorila v spolupráci s firmami Lucasfilm, Disney a Publicis Conseil. Pre francúzsku automobilku je to úplne nový typ spolupráce, ktorý bude realizovať v 25 krajinách po celej Európe. 

Ak Renault spojí sily so snímkou ​​"Solo: A Star Wars Story", je jasné, že môžeme očakávať dobrodružstvo. Teraz, vďaka funkciám automobilu Renault KADJAR, s pohonom 4x4, pohotovostným brzdovým systémom a špeciálnymi výstrahami, dáva Renault svojim zákazníkom šancu, aby sa tiež "vydali alternatívne cestou". 

ČTK

​Návštevníci budú mať možnosť vzhliadnuť exkluzívne scény z pripravovaného filmu sedem týždňov pred jeho premiérou . Aby bol zážitok ešte zaujímavejšie, projekcia je realizovaná prostredníctvom technológie virtuálnej reality. 

Ste pripravení vydať sa alternatívnou cestou? 

Renault tiež nadviazal spoluprácu so spoločnosťou Shazam, aby mohol aj tým, ktorí dochádzajú do práce hromadnou dopravou, zaistiť možnosť vychutnať si Renault a "Solo: A Star Wars Story" na autobusovej zastávke. Zapojiť sa je jednoduché: účastníci len musí použiť svoju aplikáciu Shazam a naskenovať vonkajšiu reklamu Renault a "Solo: A Star Wars Story" a potom dobrodružstvo začína. 

Aktivácia spustí video, v ktorom môžu používatelia objavovať automobil Renault KADJAR, prezrieť si všetky jeho detaily, ako keby ho mali priamo pred očami prostredníctvom rozšírenej reality. Užívatelia môžu klikať, aby sa dozvedeli ďalšie podrobnosti o vozidle. 

Rozšírená realita je iba jedna zo súčastí plne integrovanej kampane, ktorá zahŕňa aj televízny spot, v ktorom vystupuje Chewbacca. Renault spolupracoval s prednou firmou z oblasti vizuálnych efektov Industrial Light & Magic, preslávenú prácou na sérii filmov Star Wars, ktorá vytvorila v tomto televíznom spote špeciálne efekty. 

Okrem exkluzívnych zážitkov u predajcov a s aplikáciou Shazam, vyhlásila spoločnosť Renault takisto národná súťaž, ktorá umožní prihláseným súťažiť o celý rad darčekov a zážitkov, ktoré nemožno kúpiť za peniaze. Zákazníci sa môžu prihlásiť do súťaže u svojho najbližšieho predajcu. 

Spolu s televíznymi spotmi, inzerciou a oudoorovou reklamou, ktoré sú namierené na všeobecnú verejnosť, bude väčšina reklamných materiálov zverejňovaná na digitálnych platformách. Obsah bol vytváraný tak, aby čo najviac oslovil spotrebiteľa a priniesol každému jedinečný, na mieru šitý zážitok.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2024 10:04