16.04.2018, 13:47

Ikea štýloví farební duchovia ponúkajú v novej kampani inšpiráciu

Okrem toho premieňajú nudné priestory na farebný domov.

Ikea štýloví farební duchovia ponúkajú v novej kampani inšpiráciu
Zdroj: Youtube

Gang farebných duchov transformuje temný dom do novej kampane od Ikea- The Wonderful Everyday, ktorá motivuje ľudí, aby vyjadrili svoj charakter prostredníctvom domácich interiérov.

Nová marketingová kampaň vyzýva národ, aby svoj domov viac zapĺňali textilnom a textilnými látkami a aby používali textílie Ikea na premenu svojho života doma. Myšlienku propagujú nudné biele plachty, ktoré aj keď organizujú párty je nudná. Potom na scénu nastúpia farebné odvážne strašidlá vytvorené v Ikea. Vtedy sa nálada obracia. Oslava končí, keď sa majitelia vracajú domov. Duchovia sa premenia na množstvo farebných textilných doplnkov a premenia nudné priestory na farebný domov. 

Laurent Tiersen, marketingový manažér Ikea vo Veľkej Británii a Írsku nazval "Ghosts" jednou z jeho obľúbených kampaní značky, pretože je to "dokonalá metafora" sebavyjadrenia doma. Predajca chce, aby sa ľudia „pozreli na svoje domovy iným spôsobom" a stali sa dôvernejšími pri experimentovaní s textilom, dodal.

Z nášho výskumu vieme, že vizuálne a hmatové aspekty materiálov majú vplyv na vašu náladu, takže ak pridáte farby a osobnosť, budete mať lepší život," povedal Tiersen.

Video bude po prvýkrát nasadené okrem Youtube na Insta Stories. Kampaň bude zahŕňať cielené e-maily a on-line test osobnosti, kde zákazníci zistia, ktoré Ikea textilné výrobky najlepšie vyhovujú ich osobnosti.

Strategický newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.