StoryEditor

Huawei pokračuje v kampani. Na Zochovu dal veľkého bieleho motýľa

24.04.2018, 16:07
Autor:
TSTS
Ako reklamný nosič si vybral zástavku, kde umiestnil obrazovku s rozšírenou realitou.

Na autobusovej zástavke na Zochovej ulici stojí nadrozmerný biely motýľ spolu s niekoľkými farbenými motýlikmi a obrazovkou s rozšírenou realitou. Ide o súčasť kampane pre nové telefóny Huawei z radu P20, ktoré získali niekoľko ocenení za špičkové fotoaparáty. Nové fotomobily dokážu zachytiť na fotografiách viac, než bolo doteraz možné.

Kampaň podporujú aj ambasádorky, medzi mini je známa speváčka Dara Rolins. 

Špeciálne upravenú zastávku s imitáciou trávy na streche zdobia nielen motýle ale aj bočný panel v podobe obrazovky s rozšírenou realitou. Kamera sníma obraz ulice, akoby bola obrazovka priehľadná a bolo možné cez ňu vidieť ako cez okno. Live video ulice dopĺňa animácia s motýľmi, ktoré sa rozletia a odhalia telefón P20 Pro akonáhle ich niekto pohybom vyplaší – teda keď senzor zaznamená pohyb v okolí.

Huawei

Motýľ sa stal ústredným motívom marketingovej komunikácie ako ideálny objekt, na ktorom môžete otestovať technickú vyspelosť fotoaparátu - či už ide o 5-násobný hybridný zoom a zaostrenie na detaily, fotografiu v pohybe alebo slow-motion video. Výrobca upriamuje pozornosť aj na možnosť fotiť vynikajúce fotografie v šere, tme alebo v celkovo nepriaznvých svetelných podmienkach.

V tomto duchu sa nesie aj reklamné video s izraelskou herečkou Gal Gadot, ktorá je súčasťou vizuálu vynovenej zastávky a tvárou kampane.

Kreatíva vznikla spoločným úsilím regionálnej komunikačnej agentúry pre Huawei - Hill + Knowlton Strategies, ďalej lokálneho zastúpenia mediálnej agentúry WAVEMAKER Slovakia a dodávateľa JCDecaux.

Hravú inštaláciu môžete vidieť v Bratislave do pondelka 30. apríla.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. apríl 2024 14:57