Sledujte nás na Instagrame
@magazin.strategieAby bola eventová agentúra úspešná, musí byť flexibilná a vcítiť sa do potrieb klienta, hovoria Peter Princ a Michal Hollán z agentúry Monarch, ktorá pôsobí na slovenskom trhu už viac než štvrťstoročie.
Michal Hollán: Ak rátame aj menšie projekty, dostaneme sa cez stovku.
Michal Hollán: Podstata eventu je stále rovnaká a asi aj vždy bude.
Michal Hollán: Aby sa ľudia stretli. Virtuálny priestor nenahradí osobný kontakt. Samozrejme, aj eventy podliehajú módnym technologickým trendom, už to nie sú len jednoduché stretnutia v štýle black & white alebo retro párty, ale sú plnohodnotným komunikačným nástrojom.
Peter Princ: Doba sa z môjho pohľadu až tak veľmi nezmenila. Celé eventy sú o kreatíve a emócii, ktorú treba vzbudiť v ľuďoch. A nad tým všetkým je odkaz klienta, ktorý chce prostredníctvom tejto emócie odovzdať posolstvo svojim klientom.
Michal Hollán: Všade. Je to ťažké, ale treba mať oči otvorené. Sledovať, čo majú ľudia v súčasnosti radi, a z toho im vymyslieť nejaký zážitok alebo bežné veci využiť v inom kontexte, iným spôsobom. Za tie dlhé roky sme sa naučili, ako veci fungujú a čo vie zapôsobiť. V tom sme celkom silní :-).
Peter Princ: Sledujeme trendy aj umenie, teraz sme dostali do divadla nový cirkus a spojili ho s operou (Ples v opere, pozn. red.). Určite to bolo nové a ambiciózne a vďaka klientovi sme si to mohli dovoliť.
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 82% na dočítanie.
Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
Strategický Newsletter
Top správy z marketingu, médií a reklamy.
Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.