Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
27.04.2018, 13:00

Agentúra nemusí mať tvar ani tvár, tú má klient

Peter Princ a Michal Hollán z agentúry Monarch v rozhovore hovoria aj o tom:

  • ako sa dá ovplyvniť, aby sa ľudia na evente cítili dobre
  • ako zasahujú technológie do eventov
  • kedy sa s klientmi dobre spolupracuje
  • a či si ich môžu dovoliť aj malí klienti.
Agentúra nemusí mať tvar ani tvár, tú má klient
Zdroj: Monarch, Peter Princ a Michal Hollán

Aby bola eventová agentúra úspešná, musí byť flexibilná a vcítiť sa do potrieb klienta, hovoria Peter Princ a Michal Hollán z agentúry Monarch, ktorá pôsobí na slovenskom trhu už viac než štvrťstoročie.

  • Koľko eventov ročne realizujete?

Michal Hollán: Ak rátame aj menšie projekty, dostaneme sa cez stovku.

  • Ako sa zmenili eventy za posledné roky?

Michal Hollán: Podstata eventu je stále rovnaká a asi aj vždy bude.

  • Aká je?

Michal Hollán: Aby sa ľudia stretli. Virtuálny priestor nenahradí osobný kontakt. Samozrejme, aj eventy podliehajú módnym technologickým trendom, už to nie sú len jednoduché stretnutia v štýle black & white alebo retro párty, ale sú plnohodnotným komunikačným nástrojom.

Peter Princ: Doba sa z môjho pohľadu až tak veľmi nezmenila. Celé eventy sú o kreatíve a emócii, ktorú treba vzbudiť v ľuďoch. A nad tým všetkým je odkaz klienta, ktorý chce prostredníctvom tejto emócie odovzdať posolstvo svojim klientom.

Zdroj: Peter Princ, CEO Monarch
  • Kde hľadáte stále nové nápady?

Michal Hollán: Všade. Je to ťažké, ale treba mať oči otvorené. Sledovať, čo majú ľudia v súčasnosti radi, a z toho im vymyslieť nejaký zážitok alebo bežné veci využiť v inom kontexte, iným spôsobom. Za tie dlhé roky sme sa naučili, ako veci fungujú a čo vie zapôsobiť. V tom sme celkom silní :-).

Peter Princ: Sledujeme trendy aj umenie, teraz sme dostali do divadla nový cirkus a spojili ho s operou (Ples v opere, pozn. red.). Určite to bolo nové a ambiciózne a vďaka klientovi sme si to mohli dovoliť.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Predplaťte si jeden z troch digitálnych balíkov a získajte neobmedzený prístup k digitálnemu obsahu s ktorým vám nič neunikne.

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.