Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
27.04.2018, 13:00

Agentúra nemusí mať tvar ani tvár, tú má klient

Peter Princ a Michal Hollán z agentúry Monarch v rozhovore hovoria aj o tom:

  • ako sa dá ovplyvniť, aby sa ľudia na evente cítili dobre
  • ako zasahujú technológie do eventov
  • kedy sa s klientmi dobre spolupracuje
  • a či si ich môžu dovoliť aj malí klienti.
Agentúra nemusí mať tvar ani tvár, tú má klient
Zdroj: Monarch, Peter Princ a Michal Hollán

Aby bola eventová agentúra úspešná, musí byť flexibilná a vcítiť sa do potrieb klienta, hovoria Peter Princ a Michal Hollán z agentúry Monarch, ktorá pôsobí na slovenskom trhu už viac než štvrťstoročie.

  • Koľko eventov ročne realizujete?

Michal Hollán: Ak rátame aj menšie projekty, dostaneme sa cez stovku.

  • Ako sa zmenili eventy za posledné roky?

Michal Hollán: Podstata eventu je stále rovnaká a asi aj vždy bude.

  • Aká je?

Michal Hollán: Aby sa ľudia stretli. Virtuálny priestor nenahradí osobný kontakt. Samozrejme, aj eventy podliehajú módnym technologickým trendom, už to nie sú len jednoduché stretnutia v štýle black & white alebo retro párty, ale sú plnohodnotným komunikačným nástrojom.

Peter Princ: Doba sa z môjho pohľadu až tak veľmi nezmenila. Celé eventy sú o kreatíve a emócii, ktorú treba vzbudiť v ľuďoch. A nad tým všetkým je odkaz klienta, ktorý chce prostredníctvom tejto emócie odovzdať posolstvo svojim klientom.

Zdroj: Peter Princ, CEO Monarch
  • Kde hľadáte stále nové nápady?

Michal Hollán: Všade. Je to ťažké, ale treba mať oči otvorené. Sledovať, čo majú ľudia v súčasnosti radi, a z toho im vymyslieť nejaký zážitok alebo bežné veci využiť v inom kontexte, iným spôsobom. Za tie dlhé roky sme sa naučili, ako veci fungujú a čo vie zapôsobiť. V tom sme celkom silní :-).

Peter Princ: Sledujeme trendy aj umenie, teraz sme dostali do divadla nový cirkus a spojili ho s operou (Ples v opere, pozn. red.). Určite to bolo nové a ambiciózne a vďaka klientovi sme si to mohli dovoliť.

  • To chce aj určitý budget od klienta, ktorý asi nie je samozrejmosťou pri každom evente.

Peter Princ: Áno, na Plese v opere je potrebný určitý budget. Ale ples sa robí najťažšie, lebo má presné tradície – presný začiatok, koniec, počet tanečných kôl a je v tej istej budove, kde za 18 rokov už všetci boli. Musíme ho robiť vždy inak a s nejakým novým nápadom.

Peter Princ: Najťažšie nie je mať dobré nápady, najťažšie je mať nápady, ktoré nájdu uplatnenie a fungujú.
  • Kedy si poviete, že event bol úspešný?

Peter Princ: Niekedy tá chémia funguje lepšie, niekedy horšie. Prednedávnom sme robili stretnutie rotariánov z celého sveta, z pätnástich krajín. Prvý raz bolo toto stretnutie v nealpskej krajine, prvý raz boli rotariáni vo východnej Európe, prvýkrát boli v Jasnej na Chopku. Netušili, kam idú. Satisfakciou na tejto akcii pre mňa bolo, keď sme pri záverečnom odovzdávaní charity pre naše paralympioničky zažili standing ovation. Vtedy som mal pocit, že sme to neurobili zle a Slovensko sme predstavili na úrovni. A

Nedozvedeli ste sa všetko?

Predplaťte si jeden z troch digitálnych balíkov a získajte neobmedzený prístup k digitálnemu obsahu s ktorým vám nič neunikne.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.