Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
27.04.2018, 13:00

Agentúra nemusí mať tvar ani tvár, tú má klient

Peter Princ a Michal Hollán z agentúry Monarch v rozhovore hovoria aj o tom:

  • ako sa dá ovplyvniť, aby sa ľudia na evente cítili dobre
  • ako zasahujú technológie do eventov
  • kedy sa s klientmi dobre spolupracuje
  • a či si ich môžu dovoliť aj malí klienti.
Agentúra nemusí mať tvar ani tvár, tú má klient
Zdroj: Monarch, Peter Princ a Michal Hollán

Aby bola eventová agentúra úspešná, musí byť flexibilná a vcítiť sa do potrieb klienta, hovoria Peter Princ a Michal Hollán z agentúry Monarch, ktorá pôsobí na slovenskom trhu už viac než štvrťstoročie.

  • Koľko eventov ročne realizujete?

Michal Hollán: Ak rátame aj menšie projekty, dostaneme sa cez stovku.

  • Ako sa zmenili eventy za posledné roky?

Michal Hollán: Podstata eventu je stále rovnaká a asi aj vždy bude.

  • Aká je?

Michal Hollán: Aby sa ľudia stretli. Virtuálny priestor nenahradí osobný kontakt. Samozrejme, aj eventy podliehajú módnym technologickým trendom, už to nie sú len jednoduché stretnutia v štýle black & white alebo retro párty, ale sú plnohodnotným komunikačným nástrojom.

Peter Princ: Doba sa z môjho pohľadu až tak veľmi nezmenila. Celé eventy sú o kreatíve a emócii, ktorú treba vzbudiť v ľuďoch. A nad tým všetkým je odkaz klienta, ktorý chce prostredníctvom tejto emócie odovzdať posolstvo svojim klientom.

Zdroj: Peter Princ, CEO Monarch
  • Kde hľadáte stále nové nápady?

Michal Hollán: Všade. Je to ťažké, ale treba mať oči otvorené. Sledovať, čo majú ľudia v súčasnosti radi, a z toho im vymyslieť nejaký zážitok alebo bežné veci využiť v inom kontexte, iným spôsobom. Za tie dlhé roky sme sa naučili, ako veci fungujú a čo vie zapôsobiť. V tom sme celkom silní :-).

Peter Princ: Sledujeme trendy aj umenie, teraz sme dostali do divadla nový cirkus a spojili ho s operou (Ples v opere, pozn. red.). Určite to bolo nové a ambiciózne a vďaka klientovi sme si to mohli dovoliť.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 82% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.