Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
27.04.2018, 15:29

Spoznajte trendy v natívnej reklame

Na druhom ročníku Festivalu natívnej reklamy.

Spoznajte trendy v natívnej reklame
Zdroj: archív

​Ak sa pozrieme na výdavky v online za minulý rok, v rámci  členských výdavkov združenia IAB Slovakia rástla najviac natívna reklama. Dosiahla dokonca hodnotu štvornásobku výdavkov v porovnaní s rokom 2016, čo predstavuje sumu 3 milióny eur. Natívna reklama patrí stále k novým a zatiaľ stále neopozeraným spôsobom ako sa efektívne dá osloviť nové publikum. Kvalitne pripravený natívny obsah sa šíri virálne, firmám generuje viac konverzií a aj vyššiu lojalitu k značke. A to, ako sa dnes dá vytvoriť efektívny natívny obsah, aké sú trendy a novinky v natíve, sa dozviete už na druhom ročníku Festivale natívnej reklamy. Ten sa uskutoční 30. mája a tak ako aj minulý rok, festival vzniká z iniciatívy združenia IAB Slovakia.

Organizátori už teraz sľubujú celodenný program. Pričom doobedie vyhradili atraktívnym zahraničným spíkrom.

Pål Nisja-Wilhelmsen pracoval v Nettavisen viac ako dvadsať rokov v jedných z najstarších online novinách v Nórsku. Počas tohto obdobia získal veľmi cenné skúsenosti, ktoré pretavil nielen do knihy o natívnej reklame, ale stal sa v Nórsku najlepším rečníkom. Na Festivale natívnej reklamy bude hovoriť o aktuálnych trendoch v natívnom obsahu.

Anna Ardvidsson sa špecializuje na natívny a branded content, ktorý je výsledkom kombinácie nových skúseností s overenými technikami v marketingu, PR a obchode. Jej prezentácia bude určite bohatá na vlastné skúsenosti. Sama totiž pracuje pre News Brand Studio, ktoré okrem zvyšujúcich sa príjmov za natívny a branded content získava aj rôzne profesionálne ocenenia vo Švédsku. Z rovnakého štúdia je aj Nicklas Hermansson, ktorý bol pri epicentre vývoja digitálu vo Švédsku. Bol tiež súčasťou digitalizácie televízneho obsahu. V Mittmedii sa stal súčasťou veľkej revolúcie digitálneho pretvárania miestnej televízie tým, že vymýšľal  nové spôsoby distribúcie a speňažovania obsahu. Za to získal ocenenie INMA Global Media Awards v New Yorku.

Henric Smolak zo spoločnosti Strossle verí, že marketing by mal obohatiť užívateľskú skúsenosť a nie ju naopak zničiť. V Bratislave bude hovoriť o tom, čo všetko a ako máte robiť preto, aby vás vaše publikom milovalo.

Okrem zahraničných spíkrov, vás na Festivale natívnej reklamy čaká ďalší bohatý program, pre viac informácií si kliknite tu.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.