archív
StoryEditor

Spoznajte trendy v natívnej reklame

27.04.2018, 15:29
Autor:
(pš)(pš)
Na druhom ročníku Festivalu natívnej reklamy.

​Ak sa pozrieme na výdavky v online za minulý rok, v rámci  členských výdavkov združenia IAB Slovakia rástla najviac natívna reklama. Dosiahla dokonca hodnotu štvornásobku výdavkov v porovnaní s rokom 2016, čo predstavuje sumu 3 milióny eur. Natívna reklama patrí stále k novým a zatiaľ stále neopozeraným spôsobom ako sa efektívne dá osloviť nové publikum. Kvalitne pripravený natívny obsah sa šíri virálne, firmám generuje viac konverzií a aj vyššiu lojalitu k značke. A to, ako sa dnes dá vytvoriť efektívny natívny obsah, aké sú trendy a novinky v natíve, sa dozviete už na druhom ročníku Festivale natívnej reklamy. Ten sa uskutoční 30. mája a tak ako aj minulý rok, festival vzniká z iniciatívy združenia IAB Slovakia.

Organizátori už teraz sľubujú celodenný program. Pričom doobedie vyhradili atraktívnym zahraničným spíkrom.

Pål Nisja-Wilhelmsen pracoval v Nettavisen viac ako dvadsať rokov v jedných z najstarších online novinách v Nórsku. Počas tohto obdobia získal veľmi cenné skúsenosti, ktoré pretavil nielen do knihy o natívnej reklame, ale stal sa v Nórsku najlepším rečníkom. Na Festivale natívnej reklamy bude hovoriť o aktuálnych trendoch v natívnom obsahu.

Anna Ardvidsson sa špecializuje na natívny a branded content, ktorý je výsledkom kombinácie nových skúseností s overenými technikami v marketingu, PR a obchode. Jej prezentácia bude určite bohatá na vlastné skúsenosti. Sama totiž pracuje pre News Brand Studio, ktoré okrem zvyšujúcich sa príjmov za natívny a branded content získava aj rôzne profesionálne ocenenia vo Švédsku. Z rovnakého štúdia je aj Nicklas Hermansson, ktorý bol pri epicentre vývoja digitálu vo Švédsku. Bol tiež súčasťou digitalizácie televízneho obsahu. V Mittmedii sa stal súčasťou veľkej revolúcie digitálneho pretvárania miestnej televízie tým, že vymýšľal  nové spôsoby distribúcie a speňažovania obsahu. Za to získal ocenenie INMA Global Media Awards v New Yorku.

Henric Smolak zo spoločnosti Strossle verí, že marketing by mal obohatiť užívateľskú skúsenosť a nie ju naopak zničiť. V Bratislave bude hovoriť o tom, čo všetko a ako máte robiť preto, aby vás vaše publikom milovalo.

Okrem zahraničných spíkrov, vás na Festivale natívnej reklamy čaká ďalší bohatý program, pre viac informácií si kliknite tu.

01 - Modified: 2019-02-25 07:29:05 - Feat.: - Title: Bonnier News Brand Studio: Chceme byť najlepší na svete
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 02:20