Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
27.04.2018, 15:48

Blíži sa Zlatý klinec Slovenských konferencií. Svetoví spíkri vystúpia počas dvoch dní plných inšpirácií

Klasická marketingová konferencia sa mení na ozajstný festival.

Blíži sa Zlatý klinec Slovenských konferencií. Svetoví spíkri vystúpia počas dvoch dní plných inšpirácií
Zdroj: Zlatý klinec, koláž Stratégie

Najväčšia súťaž kreatívnej reklamy na Slovensku sa úplne mení. Okrem nových kategórií craft a dizajn sa mení formát poroty. Novinkou je aj to, že sa prvýkrát budú hodnotiť práce, ktoré vznikli pre zahraničných zadávateľov.

Po minuloročnom úspechu čakajú novinky aj „konferenčnú časť“ Klinca. Organizátori sa rozhodli posunúť ďalej od klasickej marketingovej konferencie vo vychladenom hoteli s chlebíčkami bližšie k ozajstnému festivalu. Tento rok sa bude konferencia konať na Dunaji – na LODI a v Rivers Clube, kde bude počas dňa prebiehať paralelne skvelý program.

"Čakajú na vás naozaj inšpiratívne prednášky od svetových mien. Pozvanie prijali spíkri ako Michael Conrad – svetová legenda reklamy, dlhoročný prezident a chief creative officer siete Leo Burnett Worldwide, ktorý bude hovoriť o veľmi súčasnej téme – content marketingu," približuje prvých spíkrov Martin Woska, Chief Creative & Strategy Director, TRIAD a prezident ADC.

"Oleg Barinboim, jeden z autorov OKGO videoklipu natáčanom v bezváhovom stave, ktorý bol zároveň reklamou na ruské aerolinky a vyslúžil si 50 miliónov videní za dva dni, štyri levy v Cannes a nomináciu na Grammy. S tým sú spojené neuveriteľné zážitky aj zistenia, o ktoré sa s nami Oleg podelí," dodáva.

Na pódiu vystúpia aj Alexandra Taylor, prvá dáma britského art direction z hall of fame D&AD zo Saatchi & Saatchi London. Julia Izmalkova so skvelými strategickými insightmi zo psychológie a výskumu vymení minuloročné pódium v Cannes Lions za to klincové.

​Ako vybudovať a udržať firemnú kultúru kreativity, porozpráva charizmatický Alemsah Ozturk, ktorý z ničoho vybudoval agentúru so 150 ľuďmi a spojil sa so sieťou Grey. Príde aj populárne dizajnérske duo TOOMIX z Barcelony, zakladateľ Pi School Jamshid Alamuti, pán Tomas „Goodvertising“ Kolster osobne, ale napríklad aj Kazma Kazmich so svojou one man show.

Okrem hviezd so sveta uvidia účastníci konferencie aj zaujímavých spíkrov slovenského digitálu a tiež slovenského PR so svetovým úspechom.

"Myslím si, že toto je lineup, s ktorým sa nemôže pochváliť žiadna iná slovenská konferencia, naozaj mu verím a veľmi sa teším na tieto dva dni plné inšpirácie," uzatvára M. Woska.

Nebudú chýbať, samozrejme, ani prezentácie shortlistov najlepších slovenských kampaní, prezentácie siedmich kategórií Young Lions aj s večerným vyhlásením víťazov, ktorí budú Slovensko reprezentovať v Cannes.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.