Kofola
StoryEditor

Nová kampaň od Kofoly prichádza s robotom Karolom

01.05.2018, 15:24
Autor:
TSTS
Robot Karol nevie, čo je láska. Ale môžete ho to naučiť

 „Láska je pre nás dlhodobá téma. Naše príbehy sú notoricky známe. Tento rok sme ale hľadali hrdinu, ktorý nás v tomto posunie ešte o kúsok vpred. A kto lepší by to mohol byť, než robotík, ktorý o láske nevie vôbec nič? Čistá neskazená duša, ktorá sa pokúsi kvôli kamarátovi pochopiť najkrajšiu ľudskú emóciu. Veríme, že si ho ľudia obľúbia. Rovnako, ako sme sa do neho zaľúbili my,“ hovorí Lucia Tarabajovská, Marketing Manager kolovej kategórie spoločnosti Kofola.

KAROL, teda Kybernetický Automatizovaný Robot Online Lásky, sa bude učiť od každého, kto mu napíše cez Facebook Messenger. Dostatok učiteľov mu má zaistiť výzva „Nauč Karola láske na www.napiskarolovi.sk“. Tá odštartuje minútovým televíznym spotom na prvého mája a bude pokračovať celý mesiac na Facebooku, Instagrame a Youtube Kofoly. Nebudú chýbať ani nové etikety, POS a klasické dispejové formáty. To všetko pod taktovkou pražského Triadu. Mediálne kampaň dostala na starosť Médea.

 „Od začiatku nás predstava robota, čo sa učí láske, neskutočne bavila. A hneď sme mali jasno v tom, že nechceme robiť žiadnu animovanú „disneyovku“. Chceli sme nášho KAROLA vyrobiť. Funkčného roztomilého, z plechov a obvodov. Výsledok totálne predčil naše očakávania,“ popisuje nadšene creative chairman Triadu Jaro Zacko.

Kampaňou s KAROLOM chce Kofola v SR aj ČR propagovať tri nové príchute, ktoré púšťa na trh malých formátov (plechovky 0,25l a PET fľaše 0,5l) a to konkrétne ananás, grep a černica. Nebola by to ale Kofola, keby všetko skončilo len výzvou a produktom.

 „Hlavným cieľom kampane je samozrejme uvedenie nových príchutí na trh. V Kofole ale nikdy nezabúdame na to, že chceme našich zákazníkov pobaviť a potešiť krásnym príbehom. KAROLOVA cesta za pochopením lásky preto vyvrcholí druhým spotom, ktorý uvidíte na televíznych obrazovkách 23. mája. Ako to ale dopadne neprezradím,“ rozpráva  Martin Macoun, Senior Brand Manager Kofoly.

Produkcie oboch spotov sa ujali NOMAD s režisérom Janom Zajíčkom a s Jiřím Málkom za kamerou. Samotnú podobu robota navrhla Barbora Balgová, Art Directorka Triadu. Jeho následnú konštrukciu podľa návrhu Balgovej potom realizovali Ondřej Hudec s Alešom Žežulkom pod dohľadom Pavla Kouta.

„Celý čas sme dúfali, že skutočný KAROL bude aspoň do prijateľnej miery podobný tomu, čo sme navrhli. Keď sme prišli k chalanom do dielne skontrolovať výsledok, vyrazilo nám to dych. Stál tam, hýbal sa, mrkal, jazdil a vyzeral úplne rovnako ako na našom obrázku,“ popisuje kľúčovú časť procesu Balgová.

A ako celý príbeh dopadne? Naučí sa Karol láske? Bude z toho happyend? To všetko je zakryté rúškom tajomstva a všetko sa vraj dozvieme 23. mája v televízií. Tak sa nechajme prekvapiť.

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. apríl 2024 12:30