Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
10.05.2018, 10:31 Aktualizované dňa 11.05.2018 o 15:20

Martin Krištof opustil e.cake

V agentúre mal na starosti technickú stránku ponúkaných služieb. Správu sme doplnili o vyjadrenie agentúry v poslednom odstavci.

Martin Krištof opustil e.cake
Zdroj: archív M. Krištof

História agentúry ecake sa začala písať v roku 2011 a v priebehu nasledujúcich 2 rokov si získala dôveru niekoľkých klientov.  Prelom nastal v roku 2013 keď sa ecake dohodol na spolupráci s agentúrami Panmedia a MullenLowe GGK, čím si upevnil svoju pozíciu na trhu digitálnych hráčov. 

V roku 2015 sa podarilo ecake získať štatút  Google Premier Partnera.  O rok neskôr sa začlenila do asociácie ADMA. Aktuálne agentúra poskytuje svoje služby niekoľkým renomovaným globálnym značkám.

Jedným zo zakladateľov e.cake bol Martin Krištof, ktorý sa online marketingu venoval od roku 2009. V agentúre mal na starosti technickú stránku ponúkaných služieb. Začiatkom roka e.cake opustil a agentúra tak ostala bez digitálneho riaditeľa. 

„Rozhodnutie odísť z e.caku ovplyvnila kombinácia viacerých vecí/faktorov. Vzájomné nepochopenie partnerov, ťažké presadenie vízií a posledné mesiace aj zdravie,“ povedal Martin o svojom rozhodnutí.

Zdroj: archív M. Krištof

Martin tak uzatvoril jednu dôležitú časť svojho profesionálneho života. Pred sebou má množstvo výziev a priestor na realizáciu svojich vízií. Na trh digitálneho marketingu sa plánuje vrátiť s niečím novým. „Chcem sa zamerať na prepojenie online prostredia s novými inovatívnymi technológiami, ktoré som nerozvíjal a mal som ich v zásuvke, keď dozrie čas a bude priestor... Času mám teraz požehnane a čas už dozrel. Máte sa na čo tešiť. Či môžete očakávať ďalšieho silného hráča? Čas ukáže, ale minimálne nového s inovátorskými nápadmi a riešeniami ÁNO.“

E.cake sa síce rozlúčil s Martinom, avšak neustále rastie a do dnešného dňa prešiel niekoľkými zmenami, vďaka ktorým dokáže naplniť aj náročné požiadavky klientov. "Aktuálne už má samostatné oddelenia social, performance a programmatic", uviedol Marek Pajtáš.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.