14.05.2018, 09:10

Fantomas sa sťahuje. V novej kampani Poštovej banky

Pozrite si novú kampaň na hypotéku z dielne Wiktor Leo Burnett. Štartuje dnes.

Fantomas sa sťahuje. V novej kampani Poštovej banky
Zdroj: Poštová banka

Poštová banka pokračuje vo filmovej línii aj v prípade novej kampane na hypotéku. Ústrednou postavou zostáva Fantomas, ktorý sa stal tvárovou komunikačného konceptu na začiatku apríla. „Legendárna filmová postava prekvapila a pobavila verejnosť nielen v televíznych spotoch, v printe, OOH, na sociálnych sieťach a v digitálnom priestore, ale napríklad aj na bežeckých pretekoch, ktorých sa aktívne zúčastnil. Pre zamestnancov banky pripravil niekoľkodňovú internú súťaž, do ktorej sa zapojilo viacero tímov a v súčasnosti si o 300 eur môže zasúťažiť každý, kto sa na stránke banky zapojí do Fantosnára,“ hovorí Silvia Wenderlová vedúca oddelenia marketingovej komunikácie Poštovej banky.

Od dnes je v televízii nasadený 20-sekundový spot s dôrazom na kampaňovú ponuku Poštovej banky, v rámci ktorej môžu záujemcovia získať hypotéku Užitočné bývanie s úrokom už od 1 % p. a. s fixáciou až na 5 rokov, a to bez poplatku za jeho poskytnutie. „Vzhľadom na prísnejšie pravidlá poskytovania úverov, ktoré začnú platiť od júla a takisto vzhľadom na to, že úrokové sadzby sa na historickom minime už dlho neudržia, najrozumnejšie je vziať si hypotéku alebo refinancovať staré dlhy čo najskôr a zafixovať si úrok na čo najdlhšie obdobie. Našim klientom vychádzame v ústrety a ponúkame im výhodnú sadzbu, ktorú si môžu zafixovať až na 5 rokov,“ dodáva Lýdia Žáčková, hovorkyňa Poštovej banky.

Autorom kreatívneho konceptu je reklamná agentúra Wiktor Leo Burnett. Vizuál fotil Miro Minarovich, držiteľ niekoľkých zlatých levov z Cannes. Režisérom spotu je Marek Partyš z Prahy. Architektovi a rekvizitárom sa vo filmových ateliéroch podarilo zhotoviť autentické sídlo filmovej legendy zo 60-tych rokov.

Vďaka účinkovaniu v reklame som si splnil svoj detský sen. Musím však povedať, že to bolo náročné. Maskovanie trvalo tri hodiny. Latexovo-silikónová maska spevnená lepidlom a rôznymi farbami, v ktorej som musel vydržať až 12 hodín, nebola veľmi komfortná. Keď ju máte nalepenú tak dlho, začína sa to prejavovať už aj  na psychike. Ešte aj v noci som sa budil s pocitom, že mám masku na tvári a snažil som sa strhnúť ju dole. V konečnom dôsledku som si však tieto pracovne náročné dni veľmi užil,“ konštatuje slovenský Fantomas, ktorého totožnosť odhalí Poštová banka už čoskoro.

Zdroj: Poštová banka

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.