StoryEditor

Nový projekt Kauflandu ponúka mestám oddych v exteriéri

29.12.2021, 08:27
Autor:
(red)(red)
K Park je určený najmä pre mladých ľudí. Kampaň pripravila agentúra THIS IS LOCCO.

Cieľom nového projektu obchodného reťazca Kaufland je dostať mladšie vekové ročníky od počítačov a mobilov na čerstvý vzduch, a to aj s partiou kamarátov, s ktorými si môžu zašportovať. V K Parku nájdu rôzne príležitosti na športové aktivity – jazdu na skateboarde, streetball, pingpong, lezeckú stenu či workoutovú konštrukciu. Nechýbajú ani lavičky a trávnatá plocha na piknik.

„Projektom K Park chceme prispieť k tomu, aby mladí ľudia opäť našli záľubu v pohybe a aktívnom relaxe na vzduchu. Budeme radi, ak sa naše športovo-oddychové areály stanú miestom, kde sa tínedžeri, ale nielen oni, budú radi stretávať a športovať,“ hovorí Samuel Machajdík, hovorca spoločnosti Kaufland Slovensko.

Do prvého ročníka sa zapojilo 36 miest a mestských častí z celého Slovenska. Sedem z nich získa na základe hlasovania verejnosti od reťazca športovo-oddychový areál K Park.

Na hlasovanie vyzýva Kaufland kampaňou v TV, OOH, v rádiu aj online, kde nechýba ani na Slovensku ešte stále netradičný kanál TikTok.

„Keďže K Park nie je jednorazový projekt, hľadali sme funkčné spojenie medzi Kauflandom a svetom športu pre mladých, ktoré by fungovalo dlhodobo. Nestačilo urobiť kampaň, tá mala byť iba launchom celej komunikačnej stratégie. Zamerali sme sa preto na kľúčovú hodnotu Kauflandu, ktorá sa nikdy nezmení – čerstvosť. Čerstvé sú potraviny v Kauflande a čerstvý je aj vzduch. Práve na „čerstvý vzduch“ sme mladých, ktorí dnes trávia čas skôr pred mobilom či počítačom, chceli motivovať. Rozhodli sme a preto, že našou stratégiou bude vyzývať mladých, aby spolu s nami vybehli na čerstvý vzduch – a teda zahlasovali za K Park, ktorý im dáva dobrý dôvod na to, aby to radi urobili,“ povedal Martin Polakovič, ideamaker THIS IS LOCCO.

Vizitka kampane:

Klient: Kaufland 
Agentúra: THIS IS LOCCO
Creative Director: Juraj Kováč
Art Director: Juraj Sapara
Copywriter: Martin Polakovič, Soňa Belyusová
Account Manager: Michal Ružica, Majka Prisenžňáková, Diana Hromeková
Produkcia: Protos Productions
Réžia: Maroš Milčík
Kamera: Anna Smoroňová
Hudba: Fatmusic
Zvuk: K2 studio
Postprodukcia: Studio Ekran 
Casting: Charlie Brown
Kostýmy: Barbora Kubi
Fotograf: Peter Chvostek

01 - Modified: 2024-04-16 12:53:20 - Feat.: - Title: Trendy v digitále: Všetci spomínajú AI, ale trh ovplyvnili aj nižšie budgety 02 - Modified: 2024-03-22 08:22:01 - Feat.: - Title: THIS IS LOCCO: Krátke kontrakty sú chorobou nášho biznisu, agentúry sú nonstop pod tlakom 03 - Modified: 2024-03-06 08:00:00 - Feat.: - Title: Môj kariérny sen je splnený: Pracujem v najlepšej agentúre 04 - Modified: 2024-03-01 08:01:13 - Feat.: - Title: Ďalšia legenda v Kauflande: Ján Mistrík objavuje chuť slovenských výrobkov 05 - Modified: 2024-03-01 09:35:38 - Feat.: - Title: Vychovala ich nemocnica: deti s rakovinou sa v novej kampani menia na hiphoperov
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. apríl 2024 11:34