Home Credit
StoryEditor

Tesco Finančné služby majú novú kampaň. V hlavnej úlohe sú potraviny

21.05.2018, 14:39
Autor:
(red)(red)
Ide o nový komunikačný koncept.

Tesco Finančné služby prichádzajú s novým komunikačným konceptom. Hlavnými hrdinami, ktorí propagujú produkty Tesco Finančné služby, sú potraviny, ktoré sú v Tescu bežne dostupné. V hlavných úlohách tak vystupujú červený melón, vajíčka, mlieko či avokádo. Základnými cieľmi nového konceptu je celkové zjednotenie komunikácie Tesco Finančných služieb, predstavenie výhod ponúkaných produktov a zvýšenie povedomia o značke.

„Pracujeme s konceptom obchodného reťazca, ktorý zákazníci navštevujú najmä kvôli nákupu potravín. Zatiaľ čo do Tesca chodia radi, do banky pre pôžičku sa im už s takou radosťou ísť nechce. Našim cieľom je odkázať verejnosti, že požičať si môžu práve tam, kde to majú radi, aj keď peniaze priamo na nákup v Tescu nepotrebujú, hovorí Jana Studničková, marketingová riaditeľka spoločnosti Home Credit, ktorá je poskytovateľom produktov Tesco Finančné služby. Slogan kampane znie: „Keď k nám radi chodíte, radi vám aj požičiame“.

V prvej komunikačnej vlne novej kampane budú nasadené dva pätnásťsekundové spoty na pôžičku, ktorú propaguje červený melón. O  kreatívu kampane sa postarala česká reklamná agentúra Oliver.

01 - Modified: 2023-11-30 09:50:39 - Feat.: - Title: Home Credit predstavuje najnovší produkt pre podnikateľov 02 - Modified: 2023-11-06 08:20:41 - Feat.: - Title: Home Credit má novú hovorkyňu, komunikáciu už vedie Kateřina Dobešová 03 - Modified: 2021-11-08 13:51:26 - Feat.: - Title: Home Credit v novej kampani podporuje odložené splácanie 04 - Modified: 2021-08-19 11:09:17 - Feat.: - Title: Tesco Finančné služby majú novú komunikačnú kampaň 05 - Modified: 2021-05-06 07:20:37 - Feat.: - Title: Komunikácii Home Creditu po novom šéfuje Michal Fila
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 12:59