Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
24.05.2018, 14:36

SABRE Awards EMEA 2018: Zo Slovenska uspela agentúra Seesame

Práca 17. november bodovala dokonca dvakrát. Seesame ju pripravil s agentúrami Triad Advertising a FleishmanHillard.

SABRE Awards EMEA 2018: Zo Slovenska uspela agentúra Seesame

Komunikačná agentúra Seesame sa do finále tohto ročníka prestížneho ocenenia SABRE Awards EMEA prebojovala v piatich kategóriách. Tri nominácie sa jej podarilo premeniť na výhru. 

S kampaňou Sloboda nie je (stále) samozrejmosť pre spoločnosť O2 Slovensko a O2 Česká republika, bodovala hneď v dvoch kategóriách – Corporate Social Responsibility a Telecommunications. Seesame na kampani pracoval s agentúrami Triad Advertising a FleishmanHillard.

O kampani 17. november: O2 v rámci tohto projektu na jeden deň vytvorilo virtuálnu železnú oponu. V tento deň sa pri načítaní zahraničných webových stránok zobrazilo upozornenie, pripomínajúce železnú oponu a upozorňujúce na prekročenie hranice. Súčasťou kampane boli aj špeciálne SMS správy pri prekročení hranice, ktoré oznamovali, že pred rokom 1989 to bolo trestným činom. Symbolicky v tento deň hranice prekročil olympionik Matej Tóth, na mieste, ktoré bolo pred rokom 1989 obohnané ostnatým drôtom v Devínskej Novej Vsi. Do kampane sa zapojilo aj množstvo influencerov, ako napríklad Sajfa, youtuber Selassie, či Ján Gordulič.

Zdroj: archív Stratégií

​​„Kampaňou sme chceli symbolicky upozorniť na fakt, že sloboda slova a voľný prístup k informáciám nie sú samozrejmosťou ani takmer tridsať rokov od Nežnej revolúcie,“ vyjadrila sa Lucie Jungmannová, hovorkyňa spoločnosti O2 Česká republika.

„V O2 sa dlhodobo nevyhýbame aj dôležitým témam, ktoré majú celospoločenský dopad. Jednou z nich je práve 17. november, ktorý je dôležité si každý rok pripomínať, pretože sloboda nie je samozrejmosť, a to dokonca ešte ani dnes.  O2 vníma slobodu, ktorú práve dátum 17. november symbolizuje, ako hodnotu, ktorá má svoje nezastupiteľné miesto nielen v spoločenskom živote, ale aj v podnikaní“, hovorí Tereza Molnár, hovorkyňa a vedúca komunikácie O2 Slovakia.

Alexandra Strapáková (Seesame), Tereza Molnár (O2 Slovensko), Jitka Pajurková (O2 Česká republika), Michaela Benedigová (Seesame)

Zdroj: Seesame

Seesame bol tiež ocenený v kategórii Professional Service Firms. Nový špecializovaný Employer Branding tím agentúry toto ocenenie získal za kampaň Recept Henklu: Ako sa stať najzamestnávateľom pre spoločnosť Henkel Slovensko. „Na dobrú a navyše aj oceňovanú kampaň nestačí iba originálny kreatívny nápad. Dôležitá je tiež jej spoločenská hodnota. Platí to už nielen o externej, ale aj o internej komunikácii a Employer Brandingu,” hovorí Michaela Benedigová, Managing Director & Partner Seesame.

Ocenené kampane Seesame podľa kategórií:

Corporate Social Responsibility a Telecommunications

Sloboda nie je (stále) samozrejmosť pre O2 Česká republika a Slovensko spolu s agentúrami Triad Advertising a FleishmanHillard (CZ) 

Professional Service Firms

Recept Henklu: Ako sa stať najzamestnávateľom pre Henkel Slovensko

SABRE Awards je celosvetová branžová súťaž, ktorú vedie rešpektovaný analytik Paul Holmes. V regionálnom kole EMEA bolo podaných viac než 2 500 prihlášok, ktoré posudzovali štyri desiatky porotcov z celej Európy, uznávaných expertov v oblasti marketingu, PR a Public Affairs.

Mená víťazov vyhlásili včera večer na slávnostnom ceremoniáli v Amsterdame.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.