Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
04.06.2018, 12:24

Značka Zlatý Bažant uvádza „Zdravé“ rady z Hurbanova

Šíri ich excentrická youtuberka Marika. Pozrite si kampaň z dielne Wiktor Leo Burnett.

Značka Zlatý Bažant uvádza „Zdravé“ rady z Hurbanova
Zdroj: Heineken Slovensko

Značka Zlatý Bažant nedávno rozšírila portfólio nealkoholických radlerov o ďalší variant – Zlatý Bažant Radler 0,0% Tmavý Citrón. Produktovú novinku bude sprevádzať komunikačná kampaň z dielne agentúry Wiktor Leo Burnett. Kampaň na podporu novinky reaguje na aktuálne trendy v oblasti zdravého životného štýlu.

„V kampani si Zlatý Bažant Radler berie na paškál jeden z aktuálnych trendov – nekritické hlásanie zdravého životného štýlu prostredníctvom internetových influencerov. Reklamný spot ukazuje youtuberku Mariku, ktorá šíri „zdravé“ rady naprieč Hurbanovom i slovenským éterom. Miestni však vedia, že na to, aby si mohli vychutnať prírodnú alternatívu kolových nápojov nemusia nemusia nasledovať tipy excentrickej youtuberky. Na to je tu novinka z hurbanovského pivovaru,“ približuje Matúš Benža, brand manažér značky Zlatý Bažant Radler.

Vizitka kampane:

Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Creative Director: Štefan Andrejco
Copywriter: Šimon Ondruš
Art Director: Jozef Kyselica
Account Manager: Anastasyia Kazmiruk
Produkcia: Leopard Production
Réžia: Jonáš Karásek
Kamera: Martin Žiaran

Zdroj: Heineken Slovensko

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.