StoryEditor

Nová kampaň pripomínajúca 100 rokov slovensko-amerických vzťahov má v hlavnej úlohe zrnko kukurice

04.06.2018, 12:42
Autor:
pzpz
Vytvorila ju komunikačná agentúra Seesame, ktorá sa postarala o branding, video a content.  

Tento rok oslavuje Slovensko dva významné sviatky – 25 rokov samostatnosti a 100 rokov spoločných vzťahov s USA. Podpísanie Pittsburskej dohody a výročia si Veľvyslanectvo Spojených štátov amerických v SR pripomína kampaňou Odvaha byť slobodní.

Súčasťou kampane Odvaha byť slobodní je 3-minútové animované video, ktoré rekapituluje najdôležitejšie míľniky americko-slovenských vzťahov. „Dostať 100 rokov spoločných vzťahov do 3 minút bol oriešok, pretože sme nechceli znieť ako učebnica dejepisu. Video hovorí jazykom mladých, ktorí možno o históriu nejavia až taký záujem, no zo slobody majú najväčší úžitok, pretože sa do nej už narodili,“ vysvetľuje ideu videa Peter Jančárik, Strategist & Partner Seesame.

Rozprávačom príbehu je malé zrnko kukurice, ktorému prepožičal hlas známy raper Lyrik H. Zachytáva dôležité udalosti, napríklad úlohu slovenských emigrantov v USA pri vzniku Československa, podporu prezidenta Woodrowa Wilsona či dlhotrvajúci partnerský vzťah USA a Slovenska. Video je určené hlavne najmä študentom stredných a vysokých škôl. Premietať sa bude aj na roadshow, ktorú v lete plánuje veľvyslanectvo.

Video je dopovedané na web stránke s príbehmi o spoločnej histórii Slovákov a Američanov. Obsah vznikal v redakčnom tíme Seesame. Pri tvorbe sa vychádzalo z historických materiálov či diskusie s historikom. Obrazový materiál pre koláže, ktoré doprevádzajú obsah, poskytli archívy veľvyslanectva, Matice slovenskej či Vojenský historický ústav.

Vzdelávacie video a  webstránka Odvaha byť slobodní sú súčasťou celoročnej kampane Veľvyslanectva spojených štátov v SR. Poukazuje v nej na to, že už viac ako storočie ľudia Slovenska a Spojených štátov ukázali odvahu byť slobodnými a vybudovali trvalé partnerstvo založené na spoločných hodnotách a osobných vzťahoch.

Agentúra s dvadsaťročnou históriou

Seesame je jednou z najväčších komunikačných agentúr na Slovensku a Agentúrou roka 2017 vo východnej Európe podľa hodnotenia The Holmes Report.

01 - Modified: 2024-03-13 09:57:25 - Feat.: - Title: Téma greenwashingu otvára firmám príležitosť na reputačné zisky 02 - Modified: 2023-11-21 09:59:34 - Feat.: - Title: Zelené kampane musia byť úprimné, inak spotrebitelia pretvárku odhalia 03 - Modified: 2023-06-27 07:32:01 - Feat.: - Title: Tendre sú slabo pripravené, majú nejednoznačné zadanie a je v nich príliš veľa agentúr, hovorí PR brandža 04 - Modified: 2023-06-07 11:01:08 - Feat.: - Title: Problémy PR agentúr: Primerané odmeny, vysoká fluktuácia a mladí, ktorí sú občas ako trabant 05 - Modified: 2023-06-05 13:46:43 - Feat.: - Title: Experti PR agentúr: Verejnej diskusii vládnu fámy a klebety (anketa Stratégií)
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 01:42