Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
07.06.2018, 08:30

Herci zahrajú všetko, aj scénky na hrane. V spotoch vystupuje Stanke, Pauhofová či Majeský

Nová kampaň upozorňuje na blížiaci sa festival mladých hercov Istropolitana Projekt.

Herci zahrajú všetko, aj scénky na hrane. V spotoch vystupuje Stanke, Pauhofová či Majeský
Zdroj: MADE BY VACULIK

Nový ročník Medzinárodného festivalu divadelných vysokých škôl Istropolitana Projekt prichádza v týchto dňoch s kampaňou, ktorej ústredným motívom je herecký talent študentov, ktorí vo všetkých nosičoch dokazujú, že zahrajú všetko. 

Zdroj: MADE BY VACULIK

​Spoty ku kampani sa nakrúcali na vybraných lokáciach pred autentickým obecenstvom, ktoré tvorili náhodní okoloidúci. Pre potreby vizuálov zorganizovali "falošný" casting a jednotlivé slová hrali nič netušiaci študenti herectva priamo pred fotografom, ktorý na "prvú dobrú" zachytával jednotlivé pózy. Na konci každého autentického videa prichádzajú Táňa Pauhofová, Marek Majeský alebo Richard Stanke, ktorí zhodnotia, ako študenti danú scénu zahrali.

Festival sa uskutoční od 8. do 13. júna 2018 v rôznych divadlách v Bratislave.

Kampaň opäť vytvorila agentúra MADE BY VACULIK. Vizuály produkoval Hitchhiker Films, videá Protos Productions.

Vizitka kampane
Agentúra: MADE BY VACULIK
Creative director: Peter Ižo
Art director: Martina Obertová
Copywriter:  Milan Bielik
Account manager: Martina Babicová
Strategy director: Adam Horecký
Digital strategy: Marek Krištof
Réžia: Michal Blaško
Kamera: Radka Šišuláková
Strih: Dominik Reisel
Zvuk: Natália Jancová
Producent: Michal Hlavačka, Radka Babincová, Protos Productions
Fotograf: Jakub Klimo
Fotoprodukcia: Romana Horváthová, Hitchhiker Films

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.