Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
07.06.2018, 07:30

HODNOTENIE STRATÉGIÍ: V apríli očarili porotcov vizuály pre PSS z dielne Respect APP

Agentúrou mesiaca sa stala reklamná agentúra Effectivity POWERED BY PUBLICIS.

HODNOTENIE STRATÉGIÍ: V apríli očarili porotcov vizuály pre PSS z dielne Respect APP
Zdroj: Archív Stratégie

Do aprílového hodnotenia sa prihlásilo viac ako 50 prác. Každá jedna z nich bola natoľko zaujímavá, že sa počas hodnotenia nespočetne veľakrát rozpútala diskusia, či už ohľadom spracovania alebo kreativity, na čo agentúry v prácach precízne dbajú. Kategóriu TV spotov vyhralo Olejové jazero, ktoré komunikuje myšlienku trvalo udržateľného rozvoja, a medzi online videami sa najviac páčila práca Laurinc studia pre Relax.

Silná bola kategória OOH, najvyšší počet bodov v nej získalo jednoduché prevedenie imidžovej kampane pre PSS. Takisto jednoduchý a zreteľný vizuál O2 očaril hodnotiacich aj v kategórii Print. Kelt prišiel tento rok s EKO batohom, ktorý obsahuje všetko, čo fanúšikovia opekačiek potrebujú, a okrem toho má aj pridanú hodnotu. A nakoniec Flórstagram vysokej školy, ktorá chcela zlepšiť imidž svojej fakulty.

Za mesiac apríl získala cenu od Rádio šupa agentúra Effectivity POWERED BY PUBLICIS za prácu Prší, prší pre klienta EKOTOPFILM/ENVIROFILM.

Kategória: TV spot

Olejové jazero
Ťažiskovým formátom kampane pre EKOTOPFILM/ENVIROFILM je TV spot “Olejové jazero“, ktorý vznikol vďaka unikátnej spolupráci s Baletom SND a jeho prvou sólistkou Rominou Kolodziej. Ak máte radi Labutie jazero, zaujme vás aj verzia režiséra Jonáša Karáska. Tanec na jazere plnom toxických látok je reflexiou na ekologické katastrofy na Aralskom alebo Karačajskom jazere. O kreatívu celej kampane sa postarala agentúra Effectivity POWERED BY PUBLICIS.

Agentúry: 6,33
Zadávatelia: 6,00
Klient: EKOTOPFILM/ENVIROFILM
Agentúra: Effectivity POWERED BY PUBLICIS
Creative director: Peter Rajčák
Art director: Denisa Pajkošová
Strategy director: Roman Matulík
Copywriter: Soňa Podstupková
Account manager: Zuzana Garaiová
Režisér: Jonáš Karásek
Produkcia: Protos Production

Kategória: Online video

Láska nepotrebuje slová
Viečka od fľašiek s džúsom Relax sú unikátne odkazmi vnútri. To zdôrazňuje aj online video o romantickom príbehu dvoch ľudí, ktorý sa vyvíja v niekoľkých scénach. On je hanblivý a keď nevie, čo má povedať, vytiahne relax a dúfa, že nápoj to povie zaňho. Zaujímavosťou je, že sa počas celého spotu dvojica produktu nenapije. O nápad a realizáciu sa postaralo Laurinc studio.

Agentúry: 5,50
Zadávatelia: 5,00
Klient: Relax/Maspex
Agentúra: Laurinc studio
Creative director: Daniel Laurinc
Art director: Zuzana Laurinc, Majo Žilinčan
Strategy director: Viktor Šesták
Copywriter: Daniel Laurinc
Account manager: Zuzana Laurinc

Kategória: Print

Svetový roaming
Cieľom printových vizuálov je odkomunikovať dátový Roaming, s ktorým sa nemusíte obmedzovať ani v krajinách zóny 2 – Austrália a ďalších 27 krajín mimo EÚ. Agentúry na to vymysleli jednoduchý a čistý vizuál, ktorý presne povie, čo má. Názvy destinácií hovoria samé za seba.

Zdroj: Archív Stratégie
Zdroj: Archív Stratégie

Agentúry: 6,25
Zadávatelia: 6,00
Klient: O2 Slovakia
Agentúra: Oliver Agency
Creative director: Ďuro Bartoš
Art director: Jakub Reken
Strategy director: Emil Myjavec
Copywriter: Adam Jánoš, Tomáš Slobodník
Account manager: Ivana Imreová

Kategória: Out of home

Logovariácie
Agentúra Respect APP vytvorila niekoľko vizuálov nasadených v OOH, ktorými komunikuje imidž Prvej stavebnej sporiteľne. Variácie loga ilustrujú rôzne životné situácie v domácnosti. Od detských hier cez zariaďovanie až po rekonštrukciu. Jednoduchým vizuálnym spôsobom vyjadruje, že PSS mení bývanie na domov.

Zdroj: Archív Stratégie
Zdroj: Respect APP

Agentúry: 7,33
Zadávatelia: 6,50
Klient: Prvá stavebná sporiteľňa
Agentúra: Respect APP
Creative director: Lenka Slovák Bónová
Art director: Mykola Kovalenko
Strategy director: Yolka Udičová
Copywriter: Mirka Tibenská
Account manager: Veronika Knitlová

Kategória: Social

Flórstagram
Náborová kampaň na štúdium nemusí vždy vyzerať klasicky. Zvýšiť záujem o štúdium na FZKI a zatraktívniť imidž fakulty sa podarilo agentúre PS:Digital, ktorá spravila príťažlivý Instagramový koncept, ktorý zasiahol cieľovku tam, kde trávi najviac času. A nenásilne a páčivo prostredníctvom šikovne spravovaného instagramového konta odpromovala sylaby fakulty.

Agentúry: 4,25
Zadávatelia: 5,75
Klient: FZKI SPU Nitra
Agentúra: PS:Digital
Creative director: Peter Šebo
Art director: Ti Štibravá, Sim Šebestová
Copywriter: Ti Štibravá
Account manager: Ti Štibravá

Kategória: New Media

EKO batoh pre poriadnu opekačku
Zadaním pre agentúru bolo vymyslieť spôsob ako prinútiť po opekaní ohniská vyčistiť. Applepie pre Kelt a ohniska.sk vytvorili balenie piva Kelt – EKO batoh pre poriadnu opekačku. A upozornili na to, že poriadna opekačka znamená aj poriadne si po sebe upratať. Preto je súčasťou balenia okrem piva, napríklad aj eko podpaľovač či kompostovateľný sáčok na smeti.

Agentúry: 5,25
Zadávatelia: 6,00
Klient: Kelt
Agentúra: Applepie
Creative director: Matej Králik
Art director: Dorota Budziňáková
Strategy director: Mima Balčáková
Copywriter: Kristína Pavlendová
Account manager: Ivica Wirghová

Bodové hodnotenie si môžete pozrieť TU.

Kompletné aprílové Hodnotenie aj s vyjadreniami porotcov si prečítate v májovom vydaní Stratégií, práve v predaji.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.