Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
08.06.2018, 08:30

Zober otca na futbal! Vyzýva Slovnaft v nostalgickej kampani

Cieľom je pripomenúť fanúšikom blížiaci sa legendárny Superpohár.

Zober otca na futbal! Vyzýva Slovnaft v nostalgickej kampani
Zdroj: Youtube

Spoločnosť Slovnaft predstavila spot pripomínajúci fanúšikom futbalu legendárny zápas Česko- slovenského Superpohára, ktorý sa do rozdelenia federácia odohrával každoročne. Na zápasy medzi slovenským Slovnaft Cup-om a českým MOL Cup-om si spomína aj vtedajšia legenda Antonín Panenka, ktorý sa objavil v imageovom spote s nostalgickým nádychom.

Marián Hlinka, client service director, Elite Solutions o kampani: "Esenciou futbalu sú fanúšikovia. Tí dnešní žiaľ nemajú pred očami atmosféru zápasov, ktorých tradícia skončila v 1993, kedy zanikol Česko - slovenský pohár. Futbal tu nie je deň ani dva, a tak sme sa rozhodli, že načrieme do minulosti a pripravíme promo pre Superpohár tak, ako si ho pamätajú naši otcovia a dedovia. Celkové posolstvo kampane spája rodiny, keďže vyzývame synov, aby zavolali otca na futbal, a tak veríme, že si spoločne nájdu cestu na futbalové štadióny."

Kedže kampaň je cielená na mladšie generácie, jej claim znie: „Zober otca na futbal“. Spoločne si tak môžu užiť atmosféru veľkej udalosti a otcovia zaspomínať na zašlú slávu legendárneho Superpohára.

Kampaň bude ďalej pokračovať na webe a v neskoršej časti budú nasadené aj ďalšie taktické videá a formáty s hviezdami zúčastnených tímov - Slovan Bratislava a Slávia Praha.

Peter Šurín, strategy director, Elite Solutions: “Nepatrím k znalcom futbalu, ale keď naši kreatívci prišli s ideou “Zavolaj otca na futbal”, bol som nadšený. Antonín Panenka dokázal okamžite osloviť futbalových fanúšikov, emotívne posolstvo nabáda ku kúpe lístka aj pre svojho otca. Image spot je len úvodom kampane, po spustení predaja lístkov doplníme ešte taktickú časť kampane zameranú na predaj.”

“Elite nás svojou ideou presvedčil hneď na prezentácii. Sme veľmi radi, že kreatívna cesta, ktorú zvolili smeruje na emotívne oživenie Superpohára a zároveň vhodne oslovuje cieľovku s predajom lístkov. V neposlednom rade sa tešíme, že sme spoločne bezproblémovo zvládli launch našej prvej spoločnej kampane bez komplikácií,” hovorí Zdeněk Vozárik, špecialista online komunikácie, Slovnaft.

Vizitka kampane:

Názov kampane: Zavolaj otca na futbal
Klient: Slovnaft
Strategy director: Peter Šurín
Copywriter: Slavomír Artim, Adam Baška, Matej Valo
Account manager: Marián Hlinka
Art director: Andrej Valko
Režisér: Daniel Laurinc
Produkcia: Laurinc Studio

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.