Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
08.06.2018, 08:00

Creative week: Takéto printy vznikli v slovenských agentúrach

Pozrite si ich.

Creative week: Takéto printy vznikli v slovenských agentúrach
Zdroj: Stratégie

Popri všetkých prepracovaných kampaniach, do detailu vymyslených videách a presne naplánovaných social aktivitách, zabúdame, že slovenské agentúry pripravili pre svojich klientov niekoľko zaujímavých vizuálov.

TRIAD kampaň Tatratea Worldtour preniesol z onlinu do offline prostredia vizuálmi, na ktorých z Tatratea fľašiek vytváral vlajky krajín, v ktorých sa fľaša objavila. Printy zároveň obsahovali fotku osoby, ktorá alkohol do danej krajiny priniesla.

Vizuály potom nainštalovali v Tatratea baroch a tak šírili myšlienku medzi ďalších ľudí a cestovateľov. Farebná škála štrnástich príchutí alkoholu akurát vystačila na vytvorenie väčšiny vlajok jednotlivých krajín. Tatratea sa dostal už do 83 krajín, čo tvorí 40% z celého sveta.

Zdroj: TRIAD
Zdroj: TRIAD
Zdroj: TRIAD

Oliver Agency dostala za úlohu odkomunikovať dátový roaming. Vytvorila jednoduché vizuály, ktoré hovoria samé za seba a sú ľahko odčítateľné. A k tomu aj dobre vyzerajú.

Zdroj: Archív Stratégie
Zdroj: Archív Stratégie
Zdroj: Stratégie

Respect APP vytvoril pre Úsmev ako dar a Panta Rhei rozprávkový vizuál Čakajúcej čiapočky. Komunikoval ním verejnú zbierku pre deti z detských domovov. Prečo Čakajúca čiapočka? Keďže deťom bez rodičov nemá kto čítať rozprávky, rozprávkové postavy sa rozhodli, že v príbehu nebudú pokračovať a budú čakať, kým budú mať deti niekoho, kto im dočíta rozprávky do šťastného konca.

Zdroj: Respect APP

​A ešte jedna práca z dielne rovnakej agentúry, síce staršia, ale stojí za spomenutie. Opäť organizácia Úsmev ako dar priala čitateľom magazínu Forbes a podnikateľom, aby mali vyššie dane. Pretože čím vyššie dane, tým viac môžu pomôcť. 

Zdroj: Respect APP

​Na záver niečo zo zahraničia. Belgický McDonald´s hľadá brigádnikov. Jednoduchým vizuálom, na ktorom sú hranolky v obale na zmrzlinu, a pod tým: Students wanted. No experience needed.

Zdroj: Facebook

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.