Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
08.06.2018, 14:40

Takto vyzerá leto podľa Tchiba

Reklama vás príjemne naladí chytľavou melódiou.

Takto vyzerá leto podľa Tchiba
Zdroj: Tchibo

Blíži sa leto a s ním aj nové kampane. Značka Tchibo si ho bude užívať v štýle letnej SKA hudby. Agentúra Effectivity POWERED BY PUBLICIS vytvorila sériu spotov, na podklade známeho hitu 90-tych rokov Two Princess, avšak v sviežej SKA verzii. Na záver, v produktovej časti prichádza prekvapenie,  hudobná zmena žánru, ktorá sa prispôsobuje charakteru týždňovej kolekcii.

Agentúra vytvorila celkom deväť vizuálov, ktoré sa budú meniť postupne počas leta. Kampaň bude prebiehať naprieč viacerými trhmi do polovice júla. Okrem Slovenska ju uvidia spotrebitelia aj v Česku a vo Švajčiarsku. Klipy vznikli počas trojdňového natáčania na španielskom ostrove Mallorka. 

Vizitka kampane:

Klient: Tchibo Praha, Tchibo Slovensko, Tchibo (Schweiz) AG

Agentúra: Effectivity POWERED BY PUBLICIS

Account Director: Roman Matulík

Kreatívny riaditeľ: Peter Rajčák

Copywriter: Katka Noskajová

Art Director: Štefan Hellvis Klučka, Lukáš Pompa

Režisér: Max Turek

Kamera: Alexander Šurkala

Produkcia: Protos Productions

Hudba: Spin Doctors, Matúš Široký

Pozrite si vybrané spoty:

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.