Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
11.06.2018, 08:37

FLEMA Media Awards otvára registráciu a sedem nových kategórií

Prihlásiť sa dá do 20. júla tohto roka.

FLEMA Media Awards otvára registráciu a sedem nových kategórií
Zdroj: Flema

Flema Media Awards je súťaž, ktorá oceňuje najlepšie mediálne kampane a kreatívne využitie médií v Česku a na Slovensku. Je tak príležitosťou pre agentúry, ktoré za minulý rok kreatívne využili jednotlivé mediatypy.

13. ročník otvoril registráciu s novinkou. Súťaží sa v piatich kategóriách podľa mediatypov (najlepšie využitie TV, tlače, OOH, rádia a digitálnych médií), v dvoch prierezových (Najlepšia veľká kampaň a Najlepšia malá kampaň) a tento rok po novom v šiestich kategóriách MEDIA & INSIGHT. Okrem týchto trinástich kategórií Flem predstavuje ešte jednu špeciálnu kategóriu, a to Najodvážnejší počin.

Zároveň aj tento rok Flem vyhlási ocenenie Inovatívna agentúra, Inovatívna zadávateľ a Grand Prix za absolútne najlepšie hodnotenú kampaň.

Prihlásiť kampaň do súťaže môže ktokoľvek, kto sa podieľal na jej vzniku. Okrem tradične súťažiacich mediálnych agentúr môžu do súťaže prihlasovať kampane digitálne, contentové, komunikačné a eventové agentúry aj samotní zadávatelia. Prihlásené môžu práce, ktoré boli realizované na českom alebo slovenskom trhu v období od 1. januára 2017 do 30. júna 2018. Prihlášky možno podávať do 20. júla 2018.

Súťaž každoročne dopĺňa aj medzinárodná konferencia Flem Media Conference, ktorá prináša trendy v oblasti komunikácie, mediálneho plánovania a inovatívneho využitia médií. Tento rok sa koná vo štvrtok 4. októbra 2018 a zameria sa na to, ako efektívne plánovať kampane v súčasnom dynamicky sa meniacom mediálnom prostredí.

Hynek Cimoradský, otec súťaže, vidí v tejto kategórii veľký význam: "Všetci si uvedomujeme, že šancu uspieť má v dnešnom prostredí len kreatívna a odlišná komunikácie. Ako zo strany marketérov, tak zo strany agentúr ale stále viac počujem, že v súčasnom marketingu je neustále menší priestor pre kreativitu a nové riešenia, a to aj napriek tomu, že si ich význam všetci uvedomujú. Preto sme sa v prostredí, ktoré nás stále viac núti vsádzať na istotu, rozhodli oceniť tých, ktorí mali odvahu riskovať a v kategórii Najodvážnejší počin oceniť kampane, ktoré by nevznikli, keby ich tvorcovia nevystúpili zo svojej komfortnej zóny istoty a podstúpili určitú mieru rizika . "

V marketingu je každý deň iný - agentúry aj zadávatelia musia čeliť novým situáciám a výzvam. Neexistuje žiadna rutina, pretože trh sa vyvíja extrémne rýchlo. Vízia súťaže sa musí vyvíjať s ním, aby sme boli schopní naplniť jej hlavné poslanie, ktorým je odmeňovať inovatívne a výnimočné kampane a inšpirovať trh k odvážnejším riešením. Preto sme sa rozhodli otvoriť sedem nových kategórií, ktoré reflektujú tento vývoj a zároveň zohľadňujú lokálne podmienky českého a slovenského prostredia pod vplyvom globálneho trhu. Ide o kategórie Najlepšie využitie multi-skríningu, real-time marketingu, dát, Engagement, influencera a Najlepšia lokálna exekúcia globálnej kampane. ", predstavuje nové kategórie Šárka Pěnkavová, projektová manažérka súťaže.

KATEGÓRIE PODĽA MEDIA TYPU

Najlepšie využitie televízie
Najlepšie využitie tlače
Najlepšie využitie rádia
Najlepšie využitie Out Of Home
Najlepšie využitie digitálnych médií

PRIEREZOVÉ KATEGÓRIE

Najlepšia malá kampaň
Najlepšia veľká kampaň

PRIEREZOVÉ KATEGÓRIE

Najlepšie využitie multi-skríningu
Najlepšie využitie dát
Najlepšie využitie real-time marketingu
Najlepšie využitie influencera
Najlepšie využitie Engagement
Najlepšie lokálne exekúcie globálnej kampane

ŠPECIÁLNA KATEGÓRIA

Najodvážnejší počin

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.