7. ročník programu Voľba spotrebiteľov - Najlepšia novinka, ktorý každoročne oceňuje produktové novinky a inovácie na slovenskom trhu, pozná víťazov.
O získanie titulu malo v tomto roku záujem vyše 70 nových a inovovaných výrobkov. Tie sa uchádzali o priazeň spotrebiteľov v 16 potravinárskych a 9 nepotravinárskych kategóriách.
Základom pre udelenie ocenenia sa stali výsledky exkluzívneho výskumu, ktorý uskutočnila agentúra Nielsen. Do výskumu sa zapojila reprezentatívna vzorka dvetisíc slovenských respondentov. Cieľom bolo zistiť, ktorý z výrobkov v každej kategórii považujú spotrebitelia za najlepší.
Výrobcovia a distribútori prihlásili do programu svoje inovácie z oblasti rýchloobrátkového tovaru, doplnkov stravy a OTC produktov (s výnimkou tabakových výrobkov), ktoré boli na slovenský trh uvedené v období od januára 2017 až do konca mája 2018.
Program vyhlasuje spoločnosť Atoz Marketing Services.
Zdroj: VOĽBA SPOTREBITEĽOV – NAJLEPŠIA NOVINKA