„Hľadali sme umelca, ktorý dokáže zložiť pieseň v 4 jazykoch, a to v celkom krátkom čase. Chceli sme spojiť krajiny strednej Európy do jedného projektu sviežou letnou pesničkou. Sme radi, že sme oslovili imitátora Šortyho, ktorý nesklamal a pesnička je presne podľa našich predstáv - plná energie a pozitívnej nálady,“ Lucia Poláčeková, PR manažérka Tesco SR.
Celkový čas tvorby od prvotného nápadu až po dodanie hotových skladieb v 4 mutáciách trval 1 mesiac.
„Som rád, že ma Tesco oslovilo na letný song, spolupracovalo sa mi veľmi dobre, natáčanie videa bolo funny, a ešte sme sa aj dobre najedli. Rozbaliť gril niekde pri vode alebo len tak doma na záhrade s kamošmi alebo rodinkou - to je paráda! Hlavne po ťažkom týždni je fajn sa dobre najesť a zasmiať s blízkymi," povedal Šorty, ktorý je moderátorom rádia Europa 2.
Vizitka letnej pesničky Tesco:
Mediálne nasadenie: youtube, Facebook
Autor kampane/reklamná agentúra/produkcia : Dušan Krajčovič