Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
18.06.2018, 15:32

Cannes 2018: Morbídny humor alebo chodiaci katalóg. Ktorá reklama zvíťazí?

Tipujte s nami ďalších víťazov v Cannes Lions Battle.

Cannes 2018: Morbídny humor alebo chodiaci katalóg. Ktorá reklama zvíťazí?
Zdroj: Cannes Lions 2018

Dnes, v pondelok 18. júna, sa začína Cannes Lions - 65. ročník medzinárodného festivalu, ktorý je najvýznamnejšou oslavou kreativity na svete. Desiatky tisíc prác každý rok bojujú o miesto na výslní a len približne piatim percentám z nich sa podarí zaujať porotu a skutočne zažiariť.

Tipujte s nami víťazov. Tentoraz sme si na mušku zobrali tieto dve kampane:

ORANGE TELECOM “NOW OR NEVER” FP7/CAI, Cairo (Egypt)

vs.

IKEA “THE HUMAN CATALOGUE” IKEA Singapore (Singapore)

Zdroj: Ivan Horváth, Wiktor Leo Burnett

Ivan Horváth, Associate Creative Director Wiktor Leo Burnett

ORANGE TELECOM NOW OR NEVER”: Výborná exekúcia, skvelý text, dobre zvolený message. Aj keď mám rád morbídny humor, nebavil som sa ani zďaleka ako pri minuloročných hráčoch pingpongu, s ktorými sa to dá len ťažko porovnať. Dávam 6

IKEA THE HUMAN CATALOGUE„Chodiaci katalóg“ je výborný nápad, ako vzbudiť záujem o nové vydanie. Práca nie je postavená na humore, ale je to super herný princíp a výzva – každý si chce overiť či naozaj niekto pozná všetky detaily nového katalógu. Jednoduché a inovatívne. Hodnotím 7.

Zdroj: HN/Peter Mayer

Peter Blaško, šéfeditor HNonline

ORANGE TELECOM “NOW OR NEVER”: Trochu zvláštny rap v arabčine ma bavil od začiatku do konca. Asi aj preto, že nič podobné som doteraz nevidel. Oceňujem čierny humor, za mňa dávam jedného Ronalda, teda číslo 7.

IKEA “THE HUMAN CATALOGUE”: Reklamy, ktoré ma dostanú, sú väčšinou vtipné. Aj preto ma živý katalóg úplne nedostal. Wow efekt má však tiež svoje čaro. Je tam silný nápad, takže zaslúžených 6.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.