StoryEditor

Cannes 2018: Morbídny humor alebo chodiaci katalóg. Ktorá reklama zvíťazí?

18.06.2018, 15:32
Autor:
(pš)(pš)
Tipujte s nami ďalších víťazov v Cannes Lions Battle.

Dnes, v pondelok 18. júna, sa začína Cannes Lions - 65. ročník medzinárodného festivalu, ktorý je najvýznamnejšou oslavou kreativity na svete. Desiatky tisíc prác každý rok bojujú o miesto na výslní a len približne piatim percentám z nich sa podarí zaujať porotu a skutočne zažiariť.

Tipujte s nami víťazov. Tentoraz sme si na mušku zobrali tieto dve kampane:

ORANGE TELECOM “NOW OR NEVER” FP7/CAI, Cairo (Egypt)

vs.

IKEA “THE HUMAN CATALOGUE” IKEA Singapore (Singapore)

Ivan Horváth, Wiktor Leo Burnett

Ivan Horváth, Associate Creative Director Wiktor Leo Burnett

ORANGE TELECOM NOW OR NEVER”: Výborná exekúcia, skvelý text, dobre zvolený message. Aj keď mám rád morbídny humor, nebavil som sa ani zďaleka ako pri minuloročných hráčoch pingpongu, s ktorými sa to dá len ťažko porovnať. Dávam 6

IKEA THE HUMAN CATALOGUE„Chodiaci katalóg“ je výborný nápad, ako vzbudiť záujem o nové vydanie. Práca nie je postavená na humore, ale je to super herný princíp a výzva – každý si chce overiť či naozaj niekto pozná všetky detaily nového katalógu. Jednoduché a inovatívne. Hodnotím 7.

HN/Peter Mayer

Peter Blaško, šéfeditor HNonline

ORANGE TELECOM “NOW OR NEVER”: Trochu zvláštny rap v arabčine ma bavil od začiatku do konca. Asi aj preto, že nič podobné som doteraz nevidel. Oceňujem čierny humor, za mňa dávam jedného Ronalda, teda číslo 7.

IKEA “THE HUMAN CATALOGUE”: Reklamy, ktoré ma dostanú, sú väčšinou vtipné. Aj preto ma živý katalóg úplne nedostal. Wow efekt má však tiež svoje čaro. Je tam silný nápad, takže zaslúžených 6.

01 - Modified: 2018-06-18 13:30:06 - Feat.: 0 - Title: Cannes 2018: Ako si Burger King vystrelil z McDonaldu. Stačí tento nápad na víťazstvo v Cannes? 02 - Modified: 2018-06-18 13:32:27 - Feat.: 0 - Title: Cannes 2018: Ako môže pomôcť reklama životnému prostrediu na ostrove v Pacifiku 03 - Modified: 2018-06-17 15:07:10 - Feat.: 0 - Title: Cannes 2018: Moja čierna je krásna. Kontroverzná reklama P&G chytá za srdcia 04 - Modified: 2018-06-18 11:06:15 - Feat.: 0 - Title: Svetové reklamy, ktoré bojujú o najvyššie ceny. Je lepšia reklama na Tide alebo Skittles? 05 - Modified: 2018-06-18 11:04:41 - Feat.: 0 - Title: Ktorá reklama je podľa vás lepšia? Selfie pre psa alebo reklama od Apple 06 - Modified: 2018-06-15 16:56:51 - Feat.: 0 - Title: Cannes 2018: Pozrite sa ako KFC vyriešilo krízu. Zábavnou stranou v printoch 07 - Modified: 2018-06-14 18:44:54 - Feat.: 0 - Title: Spoznajte reklamy, ktoré budú bojovať o svetové ocenenia
01 - Modified: 2022-07-26 16:29:50 - Feat.: - Title: Alexander Smik: Cannes Lions je inšpirácia, kam sa dá posúvať náš trh. Aj Zlatý klinec 02 - Modified: 2022-06-27 11:41:01 - Feat.: - Title: Inšpirácia z Cannes: Ktorým reklamám z kategórie Film udelila porota Grand Prix 03 - Modified: 2022-03-04 17:35:36 - Feat.: - Title: Cannes Lions vykázal ruských delegátov a tohtoročné ruské súťažné príspevky 04 - Modified: 2021-06-25 17:28:22 - Feat.: - Title: Cannes Predictons: Súboj Stratégií a Wiktor Leo Burnett ide do finále 05 - Modified: 2021-06-25 10:51:09 - Feat.: - Title: Cannes Predictions: Stratégie a Wiktor Leo Burnett tipujú víťaza spomedzi reklám zameraných na spoločenské témy
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 00:50