Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
20.06.2018, 10:15

Festival Pohoda 2018: Toto si pre nás pripravili značky

Hlavní partneri festivalu Pohoda predstavujú svoje top aktivity a novinky pre návštevníkov.

Festival Pohoda 2018: Toto si pre nás pripravili značky
Zdroj: TASR/Radovan Stoklasa

Prvý júlový víkend už tradične patrí najväčšiemu slovenskému letnému festivalu Pohoda. Hlavnými partnermi festivalu sú Orange Slovensko, Slovenská sporiteľňa, pivovar Urpiner a značka Budiš. Pozrite si v galérii, čo ponúknu návštevníkom Pohoda 2018 v termíne 5.-7.7.2018.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.