Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
20.06.2018, 10:15

Festival Pohoda 2018: Toto si pre nás pripravili značky

Hlavní partneri festivalu Pohoda predstavujú svoje top aktivity a novinky pre návštevníkov.

Prví návštevníci na 21. ročníku multižánrového festivalu Pohoda.
Zdroj: TASR/Radovan Stoklasa

Prvý júlový víkend už tradične patrí najväčšiemu slovenskému letnému festivalu Pohoda. Hlavnými partnermi festivalu sú Orange Slovensko, Slovenská sporiteľňa, pivovar Urpiner a značka Budiš. Pozrite si v galérii, čo ponúknu návštevníkom Pohoda 2018 v termíne 5.-7.7.2018.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.