Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
20.06.2018, 10:13

Cannes 2018: Poznáme prvé Grand Prix z Cannes

Pozrite sa, ktoré myšlienky oslovili porotu najviac.

Cannes 2018: Poznáme prvé Grand Prix z Cannes
Zdroj: Youtube

Trash Isles - Ostrov z odpadkov

Grand Prix, najvyššie ocenenie v kategórii Design Lions získal Ostrov z odpadkov. Autori kampane v snahe upozorniť na veľké množstvo plastu v moriach a neekologické správanie vymysleli fiktívnu novú krajinu Trash Isles. Akceptovaním novej krajiny Trash Isles ste zároveň podporili myšlienku a petíciu za záchranu našich oceánov.

Nasledujte oblúky

Grand prix v kategórii OOH získala kampaň McDonald´s. Jednoduchá myšlienka, ktorá výborne využila silu bilboardov. A, spropagovala značku:).

Kategória Outdoor mala dvoch výhercov Grand Prix. Druhý víťaz je menej tradičný. Predstavuje knižnicu Donalda Trumpa a jeho vzťah k Twittru.

Detektor korupcie

V kategórii Cannes Mobile vyhrala aplikácia pre klienta Reclame Aqui, ktorá pomocou rozpoznávania tváre, používateľom ukáže históriu korupcie brazílskych politikov. 

Futbalová pieseň za zmenu

Silná myšlienka sa zaslúžila o výhru Grand Prix v kategórii Radio & Audio. Na futbalovom zápase pivná spoločnosť Carling Black Label zmenila slová populárnej piesne, ktorá sa spieva na futbalových zápasoch v Južnej Afrike. Klasický text nahradil v polovici futbalovej hymny príbeh ženy, ktorú jej muž zbil, potom čo sa opitý vrátil domov, keď jeho tím prehral. Pieseň vyvolala v spoločnosti búrlivú diskusiu.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.