StoryEditor

Týmto top 5 prácam udelili porotcovia Hodnotenia najviac bodov

20.06.2018, 13:07
Autor:
pzpz
Pozrite si, aké rôznorodé online videá hodnotili.

májovom Hodnotení Stratégií boli vysokými známkami oceňované práce v  kategórii Online video. Diskutovalo sa o rôznorodosti kategórie a úrovni prác.

Najviac bodov získala Youtube pre-roll reklama Dobrá pôžička pre Poštovú banku. Fantomas sa v spote objaví ako onlinovo negramotný, nevie nájsť správny gombík.

Klient: Poštová banka
Agentúra: Wiktor Leo Burnett Creative director: Martin Keder
Art director: Martina Mihálová
Strategy director: Vlado Lefík
Copywriter: Veronika Podmaková, Martin Keder
Account manager: Juraj Výboch

Na druhé miesto porotcovia umiestnili Dizajnové mašinky z Nemecka. Zadaním pre agentúru ČOSI bol launch úplne novej značky elektrospotrebičov KLARSTEIN. Tento pomerne zložitý, neznámy a ťažko zapamätateľný brand bolo potrebné rýchlo a výrazne fixnúť do povedomia. Na pomoc si agentúra vzala ikonické mená končiace na „STEIN“ a spojili ich s vlastnosťami produktov. Pozrite si, ako to vyzerá.

Klient: Klarstein
Agentúra: ČOSI
Creative director: Juraj Kusý
Art director: Juraj Kusý, Tibor Lehrer
Strategy director: Maroš Kemény
Copywriter: Juraj Kusý
Account manager: Simona Žiaková

Séria online videí s názvom Hravé obhliadky vtipnou a netradičnou formou odprezentovala užitočné nástroje na webe Slovenskej sporiteľne. Hlavnými postavami, tak ako v televíznych spotoch, sú otec s dcérou. O kreatívu sa postarala agentúra Zaraguza.

Klient: Slovenská sporiteľňa
Agentúra: Zaraguza
Creative director: Milan Malý
Art director: Andrej Nemček
Strategy director: Juraj Pobjecký
Copywriter: Zuzana Smetanková, Jaroslav Vígh
Account manager: Eva Klimeková

Telekom pokračuje v komunikácii zameranej na mladých. Tentokrát promuje službu, vďaka ktorej môžu používatelia streamovať, koľko chcú. Súčasťou kampane All you can eat sú štyri videá, v ktorých je hlavnou tvárou Majk Spirit.

Klient: EASY od Telekomu
Agentúra: digitask
Creative director: Roman Roj
Art director: Michal Hazi Hazior, Tibor Ficek, Matej Homola
Copywriter: Barbora Jančová
Account manager: Stanka Brezániová

Top pätku uzatvára Nature Line z Liptova. Prostredníctvom babičky v liptovskom prostredí komunikuje klient modernosť a tradíciu pečivární.

Klient: Pečivárne Liptovský Hrádok
Agentúra: Istropolitana Ogilvy
Creative director: Peter Darovec
Art director: Viktor Mada, Miro Stacho
Strategy director: Veronika Romsauerová
Copywriter: Michal Belej, Peter Darovec
Account manager: Ludmila Némethová, Žofia Hrebíčková

01 - Modified: 2018-06-21 05:34:29 - Feat.: 0 - Title: HODNOTENIE STRATÉGIÍ: Sedem kategórií suverénne ovládli štyri práce 02 - Modified: 2018-06-20 20:17:17 - Feat.: 0 - Title: Vážne témy aj vtipné videá. Taká bola kategória Social v májovom Hodnotení
01 - Modified: 2022-02-04 11:47:24 - Feat.: - Title: Reklamou mesiaca je vizuál pre Platformu rodín, najúspešnejšou agentúrou sa stalo MullenLowe GGK 02 - Modified: 2022-08-15 08:44:53 - Feat.: - Title: Štatút Hodnotenia reklám v Stratégiách 03 - Modified: 2021-12-21 08:17:40 - Feat.: - Title: Stratégie odštartovali nový ročník Hodnotenia alebo hľadáme najlepšie reklamy mesiaca 04 - Modified: 2019-12-02 10:34:35 - Feat.: - Title: Hodnotenie Stratégií: Agentúrou októbra sa stala MUW Saatchi & Saatchi 05 - Modified: 2019-11-21 09:51:19 - Feat.: - Title: Najlepšie slovenské reklamy za tento rok
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 10:19