Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
05.07.2018, 08:00

Fenomén Stories opúšťa priestor sociálnych sietí. Budú aj na Airbnb?

Firma ich nazýva Airbnb Travel Stories.

Fenomén Stories opúšťa priestor sociálnych sietí. Budú aj na Airbnb?
Zdroj: Dreamstime

Stories sa stávajú súčasťou mnohých online platforiem komunikujúcich so svojimi používateľmi. Ako prvý s takouto formou uverejňovania obsahu prišiel Snapchat. Svojim používateľom ponúkol spôsob uverejňovania dočasnej fotografie, ktorá sa na sociálnej sieti zobrazila počas 24 hodín. Časová os s postupným sledom aktuálne vytvorených záberov sa okamžite spopularizovala.

Novinku po krátkom čase „odkukal“ Instagram. Postupne funkciu inovoval až na takú úroveň, ako ju poznáme dnes, všetci online zdatní používatelia sociálnych sietí. Neskôr sa Zuckerberg rozhodol aplikáciu pridať aj do Messengera. Na rozdiel od Instagramu, ktorý dovoľuje zdieľať iba momentálne vytvorené fotografie, prípadne zábery zhotovené najviac 24 hodín pred uverejnením, Stories na Messengeri sú otvorené celej knižnici, teda môžete pridávať akúkoľvek uloženú fotografiu.

Nasledujúce mesiace pridal Facebook funkciu príbehov v rôznych formátoch v podobe slideshow na domovskú stránku News Feedu, nástenky používateľov aj na WhatsApp. Okrem toho sa miznúce príbehy objavili aj na Skype od Microsoftu a YouTube od Googlu.

Vyzerá to tak, že mánia dočasných fotografií a videí začína opúšťať sociálne siete a komunikačné platformy a dostáva sa aj do ďalších aplikácií. Podľa správ technologického magazínu Tech Crunch na obdobe Stories pracuje aj portál na sprostredkovanie ubytovania Airbnb.

V súčasnosti ju Airbnb testuje na úzkej skupine používateľov. Podľa dostupných informácií cielia novú funkciu na cestovateľov, ktorí by tam mali zdieľať obrázky a videá z ciest. Web TechCrunch má vraj k dispozícii e-mail, v ktorom služba Airbnb vyzýva jedného zo svojich používateľov na testovanie zatiaľ neverejnej novinky. Funkciu, ktorú firma v pozvánke nazýva Airbnb Travel Stories, opisuje ako funkciu, ktorá umožní zdieľať zážitky z ciest. Zverejňovať sa pritom budú dať videá s dĺžkou 10 sekúnd. Hovorca Airbnb na otázku, či spoločnosť naozaj niečo také testuje, neodpovedal. Poskytol iba všeobecnú odpoveď o tom, že Airbnb stále pracuje na nových spôsoboch, ako svojim používateľom ponúknuť to najlepšie.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.