StoryEditor

Borovička BOREC posiela vo svojej prvej kampani chlapov DO PARTIE

04.07.2018, 08:01
Autor:
pzpz
O kreatívu sa postarali v agentúre HEADS.

Borovička sa v posledných rokoch zbavuje svojho imidžu tradičného nápoja krčmových štamgastov a stáva sa drinkom moderných mestských ľudí. Na to naviazala komunikáciu agentúra HEADS, ktorá novú borovičku BOREC predstavuje v kampani “A do PARTIE”.

„Kým v zahraničí na vás každý deň vyskočí nový gin, na Slovensku dlhodobo rastie chuťovo podobná kategória borovičiek, vysvetľuje špecifiká slovenského trhu Brand manažér borovičky BOREC Tomáš Trstenský. „Imidž borovičiek sa tak dostáva na úroveň trendového pitia.” 

Online kampaň „A do PARTIE, ktorá potrvá do začiatku augusta. Cieli primárne na mužov vo veku 25 – 35 rokov, ktorí si radi užívajú večer s kamarátmi pri borovičke, no často na to v návale povinností a rýchlom „dospeláckom” životnom tempe nemajú čas.  

Tento fenomén doby znázorňujú v kampaňových spotoch tri rôzne typy BORCOV, ktorým už tak chýbal večer v partii, že ich priateľky pristihli pri absurdných snahách navodiť si barovú atmosféru doma. 

Vizitka kampane

Agentúra: HEADS  
Creative director: Marko Kolar 
Art director: Tomáš Krajčík
Copywriter:  Leni Ďurkovičová
Account manager: Zuzana Sabolová

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 08:43