11.07.2018, 10:24

Namiesto Nekonečného leta nastupuje Dátová hliadka

Dana Nekonečného vystriedal René Štúr.

Namiesto Nekonečného leta nastupuje Dátová hliadka
Zdroj: Youtube

Mobilný operátor 4ka vie, že leto skrýva mnohé riziká. Napríklad, že sa ľudia ocitnú bez dát. A budú sa nudiť.

Operátor v novej kampani propaguje myšlienku, že so 4kou nič také nehrozí, lebo svojim zákazníkom všade na Slovensku prináša nekonečné dáta. Môžu si ich úplne nezáväzne vyskúšať na celé leto.

Pri tejto príležitosti pripravila 4ka v spolupráci s agentúrou Mark BBDO letnú kampaň, ktorá je o Dátovej hliadke. Jej úlohou je striehnuť, či sa niekto nezačne nudiť, a s maximálnym nasadením zakročiť.

Komunikačný mix tvoria predovšetkým online video, OOH, bannery a rádio. Pripravovať sa budú aj ďalšie skeče s Dátovou hliadkou.

Zdroj: Mark BBDO

​4ka takto ďalej buduje svoj pozicioning operátora, ktorý vie, že dnešná doba je o dátach. Zároveň pripomína, že pokrytie rozšírila takmer na celé Slovensko, čím nadväzuje na jarnú kampaň - Dátuj slobodne. 

Vizitka kampane: Dátová hliadka proti nude

Klient: Swan Mobile, a.s.
Agentúra: MARK BBDO Bratislava
Creative Director: Vlado Slivka
Copywriter: Michal Roháček, Ivan Fiedler
Art Director: Peter Kuchta
Online: Peter Galko, Martin Holík
Zvuk: Bajko
Réžia: Maroš Milčík
Fotograf: Martin Schopinski
Produkcia: Soft Pillow, Juraj Molnár
Account Manager: Kristína Halová

Strategický newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.