12.07.2018, 13:00

Poštová banka má letnú kampaň. Fantomasa v nej nenájdete

Tridsať účinkujúcich v rôznom veku sa v TV spote vyšantilo na letný hit Žijeme len raz. Pozrite si ho v predpremiére.

Poštová banka má letnú kampaň. Fantomasa v nej nenájdete
Zdroj: Poštová banka

Radosť zo života v každom veku je témou novej kampane Poštovej banky, ktorá komunikuje Užitočný účet, ktorý zarába. A necieli len na mladých, ale aj na tých, ktorí sa cítia mladí.

„Naša konkurencia zvýhodňuje účty mladých. Ale my sme sa rozhodli zvýhodniť bez rozdielu tých, ktorí sa cítia mladí a ponúknuť im atraktívne benefity. Tie komunikujeme v uvoľnenej letnej atmosfére plnej pozitívnych emócii,“ hovorí Silvia Wenderlová, head of marketing v Poštovej banke.

Myšlienka kampane sa bude niesť všetkými mediálnymi nosičmi a zapojení budú aj influenceri. „Kampaň vznikala úplne novým spôsobom a použili sme nový mediálny nosič a to skladbu. Najskôr bola nanovo prespievaná celá pieseň a natočil sa celý nový klip. Následne sme z týchto materiálov pripravili nový reklamný spot,“ dodáva Silvia Wenderlová. Tridsať účinkujúcich viacerých vekových kategórií sa vyšantilo na jeden z najúspešnejších slovenských letných hitov Žijeme len raz.

Ako dodáva Silvia Wenderlová, v klipe účinkujú ľudia s emotívnymi osudmi, ako napr. pani, ktorá bola 18 rokov nevidiaca a po úspešnej operácii začala pred tromi rokmi opäť vidieť. Zaujímavý je príbeh 67-ročného bývalého vysokoškolského učiteľa, ktorý bol niekoľko rokov na vozíku a teraz skákal do vody ako mladík. Mladý je aj duchom a neváha si nájsť nové priateľstvá aj cez zoznamku...

Spot sa natáčal v šiestich lokalitách rôznymi technológiami, ako sú kamera ARRI Alexa, gopro či mobily. Kampaň z dielne agentúry Wiktor Leo Burnett začína 16. júla 2018.

A prečo je kampaň bez Fantomasa? „Fantomas mal veľmi dobrý ohlas a ľudia si ho obľúbili. Cez leto sme však chceli využiť potenciál dovolenkovej pohody, a preto sme sa rozhodli pre tento formát. Snažíme sa stále prekvapovať a prinášať niečo nečakané a nové,“ povedala Silvia Wenderlová.

Vizitka kampane:
Creative Director: Martin Keder
Art Director: Martina Mihálová, Zuzana Strempeková, Marek Duška
Copywriter: Veronika Podmaková, Martin Keder, Bianka Dingová
Account: Juraj Výboch, Simona Bobeková
Digital account: Matej Kucek, Kristína Juráková
Produkcia: Katarína Kintlerová, Petra Géciová (JOJ Production)
Réžia: Paulína Mačáková
DOP: Martin Chlpík
Hudba: Vrabec
Sound Design: Vlado Bajnoci

Strategický newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.