12.07.2018, 14:43 Aktualizované dňa 13.07.2018 o 10:43

„Pochváľte sa stopercentným originálom“. Alza v kampani využila kauzu českej ministerky Malej

Nová kampaň Alzy naráža na kauzu údajného plagiátu.

„Pochváľte sa stopercentným originálom“. Alza v kampani využila kauzu českej ministerky Malej
Zdroj: Alza

Česká Alza naráža na prešľap, ktorý prebehol médiami pred niekoľkými dňami. Týka sa ministerky spravodlivosti Malej. Členka českej vlády vraj odovzdala diplomovú prácu, ktorá vykazuje prvky plagiátorstva.

Alzy sme sa opýtali, či môžeme túto marketingovú aktivitu chápať ako narážku na plagiátorstvo. Pre Stratégie odpovedal:

Zdroj: Alza

Jan Sadílek
Marketingový riaditeľ
Alza.cz

"V našich marketingových aktivitách se vždy snažíme reagovat na aktuální dění."

Alza teraz v ponuke zľavovej kampane ponúka produkty súvisiace s touto kauzou. Pozrite si zľavnené produkty.

Zdroj: Alza

​Pri ponuke tlačiarní je headline A stránky sa množia ako králiky. Zaujímavá je aj šípka, ktorá navádza na preklik na značku. „Chcem titul“ a za tým produkt, o ktorý máte záujem.

Zdroj: Alza
Zdroj: Alza
Zdroj: Alza
Zdroj: Alza

​Celý zľavový leták si pozrite tu.

Strategický newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.