Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
13.07.2018, 08:40

Creative week: Takto sa robí PR podľa slovenských agentúr. Inšpirujte sa

Heineken o zrušení Nealka, Mykola Kovalenko ako nováčik v agentúre a Golonka.

Creative week: Takto sa robí PR podľa slovenských agentúr. Inšpirujte sa
Zdroj: Youtube

V dnešnej rubrike ponúkame ukážku PR prác, ktoré vznikli v slovenských agentúrach v poslednom období.

Ako prvý, a momentálne aj najznámejší príklad je Škoda, ktorá sa rozhodla požičať Golonkovi auto na cestu do Košíc. Pre médiá sa totiž vyjadril, že nepríde slovenských hokejistov podporiť na MS v hokeji 2019. Dôvodom je, že sa nechce „trepať“ do Košíc, kde naši odohrajú zápasy. Agentúra Socialists sa toho promptne chytila a real-time akcia zaujala verejnosť aj médiá.

Zdroj: Facebook

Heineken prekvapil na začiatku roka správou o tom, aby sa fanúšikovia rozlúčili s Nealkom. Na oficiálnych weboch spoločnosti agentúra Wiktor Leo Burnett zverejnila video so správou, ktorá vzbudila okamžitú pozornosť spravodajských, hospodárskych aj pivných portálov. Generálny riaditeľ Heineken Slovensko oznámil ukončenie výroby Nealka. Dve online videá vzbudili taký záujem, že si všetci zapamätali ďalšiu informáciu, ktorá vyšla najavo o niekoľko hodín. Namiesto Nealka, prišiel Heineken s jeho náhradou - Zlatým Bažantom 0,0%.

Cieľom výstavy posterov Mykolu Kovalenka bolo predstaviť ho ako nového člena agentúry Respect APP a zároveň talentovaného dizajnéra. Výstavu promovali v médiách, agentúra si požičala Instagram Sketchera a priniesla komentovanú výstavu. Mykoláš okrem toho potešil klientov tričkami a postermi s vystavenými dizajnmi. Jednoduchá myšlienka odprezentovala svojho člena a jeho prácu netradičným, zaujímavým spôsobom.

Z produktového magazínu Sóda z dielne operátora O2 agentúra na Svetový deň slobody tlače vytvorila nástoj, ktorý upozorňoval na problematiku cenzúry. Prácou rozprúdili diskusie o cenzúre na sociálnych sieťach operátora a upozornili tak na problematiku slobody tlače. Pod kreatívu sa podpísala agentúra Elite Solutions.

Na záver jeden minuloročný príklad z agentúry Istropolitana Ogilvy. Prišla s nápadom, ktorým vyvolala záujem o prispenie humanitárnej organizácii Magna na záchranu deti trpiacich podvýživou. Objavili najlepšie jedlo na svete. Pozrite si celú case study vo videu.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.