Youtuberi robia unboxing od nepamäti. Preto teaser pre novú kampaň vyzerá asi tak, že GoGo rozbaľuje veľký balík od AXE. A to, čo v ňom nájde, mu pomôže vyriešiť problémy so sebavedomím.
KURZ SEBAVEDOMIA SÁM SEBE sú krátke lekcie, v ktorých sa dozvedáme, čo by mal GoGo na sebe zmeniť, aby mu narástlo sebavedomie. A to isté stačí spraviť aj všetkým ostatným mladým Čechom a Slovákom.
Teaser aj hlavný spot sa mali čo najviac priblížiť GoGovej tvorbe, a preto si ho agentúra Zaraguza CZ prizvala aj na brainstorming. Posadil sa aj na režisérsku stoličku po boku Martina Marčeka, ktorému dokonca pomáhal aj so strihom a postprodukciou. Všetko sa natáčalo v GoGovom novom byte v Petržalke pod taktovkou DARQ Studios.
Kampaň vychádza z globálnej komunikácie Unileveru pre novú radu produktov AXE GOLD. Zatiaľ na ňu natrafíte na Youtube, Facebooku, oudoorových nosičoch či v predajniach s AXE, pričom mediálnu podporu má na starosti agentúra MindShare.
Youtuber Daniel Štrauch sa týmto krokom stal oficiálnym ambasádorom kozmetickej značky AXE pre Česko a Slovensko a tak sa naňho môžeme tešiť aj v budúcich kampaniach.
Vizitka kampane:
Klient: Unilever / Axe
Reklamná agentúra: Zaraguza CZ
Account Manager: Filip Sajka
Stratég: Pavol Minár, Roman Biath
Kreatívny riaditeľ: Peter Michalka
Copywriter: Roman Krmášek, Daniel Štrauch, Vladimír Zikmund
Art Director: Dory Hošovská
Grafický Dizajnér: Martin Kička
Produkčná Agentúra: DARQ Studios
Mediálna Agentúra: Mindshare