Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
23.07.2018, 15:55

Tesco chce v Británii lepšie konkurovať Lidlu. Uvažuje nad diskontnými predajňami

Tesco v roku 2014 vykázalo svoje najhoršie výsledky v histórii.

Tesco
Zdroj: Reuters

Britský maloobchodný reťazec Tesco, najväčší v krajine, uvažuje o zmene niektorých prevádzok na diskontné predajne, aby lepšie konkuroval nemeckým diskontom Aldi a Lidl na domácom trhu.

Tesco identifikovalo až 60 obchodov v Spojenom kráľovstve, ktoré sa môžu zmeniť na novú sieť diskontných obchodov.

Tá by mohla začať fungovať už v septembri pravdepodobne pod názvom Jack's (ako pocta zakladateľovi reťazca Tesco Jackovi Cohenovi), keďže dcérska spoločnosť britského maloobchodného reťazca sa pokúsila zaregistrovať tento názov ako ochrannú známku. Uviedli to nemenované zdroje.

Tesco v predchádzajúcich rokoch zápasilo s poklesom predaja. V roku 2014 vykázalo svoje najhoršie výsledky v histórii. Dôvodom bol tlak diskontných reťazcov, ako sú Aldi a Lidl, ktoré sťažili podmienky na britskom maloobchodnom trhu. Vlani sa však už jeho hospodárske výsledky zlepšili, aj vďaka reštrukturalizácii.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.