Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
24.07.2018, 11:31

Seriál Asociácie PR agentúr: Inšpirátor sporenia

Jedným z prelomových PR projektov agentúry PRime time bola kampaň na podporu sporiaceho účtu Depozit.

Seriál Asociácie PR agentúr: Inšpirátor sporenia
Zdroj: PRime time

Stratégie v spolupráci s Asociáciou PR agentúr na Slovensku pripravujú v printovom vydaní seriál, v rámci ktorého jednotlivé agentúry predstavujú najlepšie projekty a približujú svoju stratégiu a uvažovanie. Prvý diel pripravila agentúra PRime time.

Projekt s názvom Inšpirátor sporenia realizovala agentúra v roku 2016 pre klienta ČSOB. Išlo o unikátny mix strategického insightu, nápadu a premiérové využitie technológie Faceboard v oblasti komunikácie.

Inovatívny Faceboard

Tému sporenia komunikujú pravidelne všetky banky, no len výnimočne je k dispozícii nejaký výraznejší produktový benefit – úroky a podmienky nie sú príliš výrazným diferenciátorom. Agentúra preto hľadala spôsob, ako cieľovú skupinu inšpirovať k sporeniu a edukovať ju, že aj usporené malé sumy môžu priniesť veľké potešenie. Využila pritom Faceboard – technológiu, ktorú banky alebo obchodné reťazce využívajú na meranie zákazníckej spokojnosti. Agentúra PRime time toto zariadenie, umožňujúce detekciu tváre okoloidúcich a personalizáciu ponuky, využila prvýkrát na Slovensku aj na marketing. Tak vznikol Inšpirátor sporenia.

Kampaň mala vyzdvihnúť výhody sporenia a benefity Sporiaceho účtu Depozit: bezplatné zriadenie a vedenie účtu; možnosť otvoriť neobmedzený počet účtov; možnosť výberu raz za mesiac do výšky 25 %.

Cieľom projektu bolo získať nových a podporiť súčasných klientov, aby si namiesto bežných účtov pravidelne odkladali prostriedky na výhodnejšom sporiacom účte. Koncept mal byť ďalej rozvíjateľný.

Cieľovou skupinou boli ľudia vo veku 25 až 60 rokov.

Výzva znela: Sporenie je v súčasnej dobe nízkych úrokových sadzieb málo zaujímavé. Ako teda postaviť komunikáciu sporenia dostatočne inovatívne a zaujímavo?

Sporen

Nenechajte sa obmedzovať

Tento článok je súčasťou exkluzívneho obsahu HN. Pokiaľ si ho chcete dočítať do konca, predplaťte si jeden z troch nasledujúcich balíkov

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.