Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
25.07.2018, 10:13

Ľudové rozprávky na ponožkách? Áno, aj Janko Hraško

Novú značku ponožiek Štýlovky vytvorili slovenské značky Bepon a Tatrasvit.

Ľudové rozprávky na ponožkách? Áno, aj Janko Hraško
Zdroj: Bepon, Tatrasvit

Dve slovenské spoločnosti Bepon a Tatrasvit vytvorili novú štýlovú kolekciu ponožiek – Štýlovky. Zrod nápadu približuje Stanislav Cintavý, CEO spoločnosti Bepon: „Chceli sme jednoducho vytvoriť niečo vlastné, niečo čo bude z našej domácej kuchyne, pretože to potom viete úplne inak odkomunikovať manažmentu či kolegyniam na predajniach. Motivácia niečo vybudovať je prirodzená u nás všetkých a vytvorenie vlastnej značky je výborné aj na budovanie firemného entuziazmu,“ a ako dodáva: „Štýlovkami zaujmete v pozitívnom zmysle, odlíšite sa od davu a vyvoláte nimi minimálne úsmevné reakcie. Sú určené pre všetkých tých, ktorí chcú ísť ruka v ruke s aktuálnymi trendmi a tým správnym spôsobom odprezentovať samého seba.“

Štýlovky prinesú aj špeciálnu kolekciu ponožiek „Slovenské rozprávky,“ s dizajnom rozprávok ako Soľ nad zlato, Ako išlo vajce na vandrovku, Janko Hraško, O 12 mesiačikoch či Tri groše. Kolekcia bude na pultoch predajní dostupná v polovici septembra 2018. Pozrite si v galérii predbežné návrhy dizajnu ponožiek. Na spomínanú kolekciu nadviaže aj jesenná a zimná edícia, ktorá sa bude niesť v duchu týchto ročných období.

A čím sa chce nová značka vyhraniť voči konkurencii? „Nebudeme sa tváriť, že sme vynašli teplú vodu. Ale myslím, že už prvá ucelená jesenná rozprávková kolekcia nadchne. Dôraz na kvalitu je jasný, vyrábať Štýlovky budeme na Slovensku a čím sa budeme časom odlišovať? Nechceme skončiť len pri ponožkách, Štýlovkami  budú byť aj iné produkty, ktoré v  originálnych dizajnoch spestria naše predajne... Najviac si sľubujem od limitovaných edícií, pretože ľudia sa ľahko stotožnia s geografickým miestom, povolaním, obľúbenou rozprávkou alebo s nami. To všetko sa dá na ponožke, či podobnom produkte zobraziť,“ dodáva Stanislav Cintavý.Sortiment slovenských ponožiek pozostávajúci z bavlnených nadkolienok, vzorovaných ponožiek na denné nosenie či šport, je určený pre dámy, pánov a rovnako aj deti, ktoré môžu rodičia doladiť k sebe.
Zdroj: Bepon, Tatrasvit
Tatrasvit vyrába ponožky už od roku 1934. Najväčší rozvoj zaznamenala po 2. svetovej vojne a tiež v 80. rokoch minulého storočia, kedy vedela vyrobiť až 30 miliónov párov ponožiek ročne.

Bepon pôsobí v oblasti módneho sortimentu a ako jeden z najväčších predajcov ponožiek, plaviek a pančuchových nohavíc od roku 1992.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.