Sledujte nás na Instagrame
@magazin.strategieDve slovenské spoločnosti Bepon a Tatrasvit vytvorili novú štýlovú kolekciu ponožiek – Štýlovky. Zrod nápadu približuje Stanislav Cintavý, CEO spoločnosti Bepon: „Chceli sme jednoducho vytvoriť niečo vlastné, niečo čo bude z našej domácej kuchyne, pretože to potom viete úplne inak odkomunikovať manažmentu či kolegyniam na predajniach. Motivácia niečo vybudovať je prirodzená u nás všetkých a vytvorenie vlastnej značky je výborné aj na budovanie firemného entuziazmu,“ a ako dodáva: „Štýlovkami zaujmete v pozitívnom zmysle, odlíšite sa od davu a vyvoláte nimi minimálne úsmevné reakcie. Sú určené pre všetkých tých, ktorí chcú ísť ruka v ruke s aktuálnymi trendmi a tým správnym spôsobom odprezentovať samého seba.“
Štýlovky prinesú aj špeciálnu kolekciu ponožiek „Slovenské rozprávky,“ s dizajnom rozprávok ako Soľ nad zlato, Ako išlo vajce na vandrovku, Janko Hraško, O 12 mesiačikoch či Tri groše. Kolekcia bude na pultoch predajní dostupná v polovici septembra 2018. Pozrite si v galérii predbežné návrhy dizajnu ponožiek. Na spomínanú kolekciu nadviaže aj jesenná a zimná edícia, ktorá sa bude niesť v duchu týchto ročných období.
Bepon pôsobí v oblasti módneho sortimentu a ako jeden z najväčších predajcov ponožiek, plaviek a pančuchových nohavíc od roku 1992.
Strategický Newsletter
Top správy z marketingu, médií a reklamy.
Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.