StoryEditor

Xbox umožnil hráčom vytvárať si vlastné dizajny pre herné konzoly

27.07.2018, 08:00
Autor:
pzpz
Kreativite sa medze nekládli.

Zadaním od spoločnosti Microsoft bol predaj čo najväčšieho množstva personalizovaných/ prispôsobených Xbox herných konzol. Problémom bol v tom, že takto vytvorené herné ovládače podľa seba boli o 50 percent drahšie, ako tie klasické.

S cieľom motivovať hráčov k nákupu konzol dizajnovo upravených podľa vlastného vkusu sa rozhodla spoločnosť Microsoft v spolupráci s agentúrou McCann London vytvoriť kampaň „Fanchise Model“. Princíp spočíval v tom, že si hráči vytvorili vlastnú hernú konzolu, ktorú mohli ďalej predávať.

Tvorcovia boli naozaj kreatívni a vytvorili množstvo zaujímavých dizajnov, napríklad podľa vzoru Donalda Trumpa, Mimoňov, vlajok štátov a dokonca aj vlajky komunity LGBT.

Pozrite si case video:

Práca získala ocenenie Grand Prix v kategórii Creative E-Commerce, ktorá tento rok na Cannes Lions oslavovala svoju premiéru. Jej cieľom je inovácia v ceste zákazníka k väčšej angažovanosti značky a skutočnému obchodnému úspechu.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. apríl 2024 17:51