Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
01.08.2018, 12:50

Do programatickej siete R2B2 sa pripájajú ďalší vydavatelia

Digitálna reklamná sieť sa rozširuje o Internet.sk, KOŠICE:DNES a vydavateľstvo StartItUp.

Do programatickej siete R2B2 sa pripájajú ďalší vydavatelia
Zdroj: R2B2

Digitálna reklamná sieť spoločnosti R2B2 sa na Slovensku rozširuje o ďalšie vydavateľstvo. Programatický predaj reklamy, ktorý sa v priebehu minulého roka dostal na Slovensko i do televízie, posilňuje o vydavateľstvá Internet.sk, KOŠICE:DNES a Startitup.

Všetky vydavateľstvá po novom ponúkajú inzerentom bannerové formáty a Mobilný Branding programatickou cestou. StartItUp navyše pridáva video formát Outstream a Internet.sk video formát Instream. Posledné menované vydavateľstvo má s programatickým predajom reklamného priestoru jasné ciele. „Svoj reklamný priestor sme ponúkli programaticky s cieľom zautomatizovania, vyšších výnosov a vyššej výkonnosti kampaní pre našich inzerentov na portfóliu našich webov,“ vysvetľuje Peter Minárik, Traffic & Programmatic Manager v spoločnosti Internet.sk. Rozhodnutie spolupracovať so spoločnosťou R2B2 Minárik ďalej komentuje slovami: „R2B2 vnímame ako lídra na trhu programatickej reklamy v Českej republike a veríme, že jeho dlhoročné skúsenosti nám pomôžu ešte viac zmonetizovať naše inventory a priniesť zadávateľom inzercie ďalšiu pridanú hodnotu.“

Nové reklamné formáty

Okrem nových vydavateľstiev sa R2B2 darí rozširovať portfólio formátov. „Momentálne máme nasadené všetky bannerové formáty vrátane prémiových, ako je napríklad Branding. To platí i pre mobilné verzie. Ďalej sme doplnili video formát Outstream, ktorý sa zobrazuje priamo v textovom obsahu, a tak inzerent získava väčšiu pravdepodobnosť interakcie od návštevníka webu. Video reklama je na Slovensku obľúbená, čo by malo Outstreamu dopomôcť k vyššej miere interaktivity,“ hovorí Michal Dvořáček, Publisher Manager v spoločnosti R2B2.

R2B2 prevádzkuje svoju reklamnú sieť na Slovensku od roku 2017. Doposiaľ v nej ponúka reklamný priestor sedem vydavateľstiev a spoločnosť Markíza so svojimi troma stanicami Markíza, Doma a Dajto v rámci programatickej reklamy v HbbTV. „Slovensko je pre nás dôležitý trh a vidíme v ňom veľký potenciál. Sme radi, že sa nám darí získavať tu významných partnerov a vydavateľstvá,“ dodáva Dvořáček.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.