THIS IS LOCCO / Rasťo Bahurinský, CEO
StoryEditor

Asociáciu digitálnych marketingových agentúr povedie nový prezident

03.01.2022, 18:25
Autor:
redred
Petra Šurína vystriedal Rasťo Bahurinský.

Novým prezidentom Asociácie digitálnych marketingových agentúr sa stal Rasťo Bahurinský, CEO agentúry THIS IS LOCCO. Hlasovanie o novom prezidentovi ADMA sa uskutočnilo na decembrovom valnom zhromaždení asociácie po tom, ako zo svojej funkcie po skončení volebného obdobia 2019 - 2021 odstúpil Peter Šurín (Elite / Monday Lovers).

„Bolo to veľmi rýchle obdobie. Za tri roky sme v ADMA stihli rozbehnúť nové projekty, postaviť sa čelom pandémii a jej následkom viaceré projekty aj ukončiť. Nedali sme sa a pripravili opäť nové, ktoré verím uzrú svetlo sveta tento rok. Spolupracovať na všetkých výzvach spolu so správnou radou a členmi asociácie ma skutočne baví a napĺňa. Posledné roky však priniesli veľa výziev aj pre našu agentúru a vyžaduje si čoraz viac môjho času. Aj preto som musel urobiť neľahké rozhodnutie a svoje pôsobenie vo funkcii odovzdať ďalej. Teším sa, že pomyselné žezlo preberá Rasťo, ktorý má skvelé predpoklady na to, aby asociáciu posúval ďalej,“ hovorí dnes už bývalý prezident ADMA Peter Šurín.

Peter Šurín sa takto chce poďakovať všetkým, s ktorými za posledné roky dokázal prispieť k budovaniu silnejšieho digitálu na Slovensku. Špeciálne generálnej sekretárke ADMA, Lucii Filipovej, členom správnej rady, spoluorganizátorom Digital PIE, spolupracujúcim univerzitám i mnohým ľuďom z členských agentúr, s ktorými za posledné roky spolupracoval. „ADMA je skvelý projekt a verím, že sa pri jej aktivitách budeme naďalej stretávať,“vyjadril sa Peťo Šurín.

Voľby nového prezidenta ADMA sa zúčastnili všetky členské agentúry. Nový prezident Rasťo Bahurinský bol zvolený na ďalšie volebné obdobie od roku 2022 do 2024. Rasťo pôsobí od roku 2013 v agentúre THIS IS LOCCO. Začínal ako Account Director, neskôr prevzal riadenie agentúry ako CEO, dnes je taktiež spolumajiteľom THIS IS LOCCO. V reklamnej brandži sa pohybuje už približne 15 rokov.

„ADMA je asociácia, ktorá spája tých najlepších „digitálcov“ na trhu. A už len fakt, že aj naša agentúra sem patrí, je pre mňa česť. Digitál ako taký je každý rok silnejší a tým naberá na dôležitosti aj samotná asociácia. ADMA má obrovský potenciál a silu najmä vďaka jej členom a ja sa budem snažiť tento potenciál naplno využiť. Teším sa na intenzívnu spoluprácu s členmi ako aj na aktivity, ktoré asociácia organizuje a podporuje. ADMA urobila za posledné tri roky obrovský kus práce, za čo patrí určite rešpekt a vďaka všetkým členom, správnej rade a samozrejme aj Peťovi Šurínovi. Urobím všetko preto, aby som pomohol v napredovaní asociácie aj počas ďalších rokov,“ teší sa na svoju úlohu prezidenta ADMA Rasťo Bahurinský.

Asociácia digitálnych marketingových agentúr (ADMA) je združenie profesionálnych agentúr, ktoré pôsobia v oblasti digitálneho marketingu. Hlavným poslaním asociácie je zvyšovanie úrovne marketingu na Slovensku. Prezident ADMA je vedúcou osobnosťou asociácie, ktorá v spolupráci s členmi Správnej rady ADMA dbá na to, aby asociácia plnila stanovené ciele.

01 - Modified: 2024-03-04 08:48:09 - Feat.: - Title: Študenti chcú pracovať v reklame, majú z nej ale obavy. Čakajú plat až do 2-tisíc eur 02 - Modified: 2023-12-11 13:21:38 - Feat.: - Title: Iniciatíva Férového tendra: Férovosť šetrí čas aj peniaze 03 - Modified: 2023-10-09 15:44:26 - Feat.: - Title: Vlado Cintula: Musíme hľadať spôsoby, ako dať klientovi väčšiu pridanú hodnotu 04 - Modified: 2023-04-04 08:19:11 - Feat.: - Title: Najväčšie problémy digitálnych agentúr: Nedostatok ľudí, tendre a hodinové sadzby 05 - Modified: 2022-11-28 07:16:54 - Feat.: - Title: Na online nákupy minú Európania priemerne 340 eur mesačne
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 03:55