07.08.2018, 08:36

Slovenská sporiteľňa dáva zbohom billboardom

Kampaň #mamnato podporuje sebadôveru ľudí. Jej hlavnou tvárou je Matej Tóth, ktorý práve dnes štartuje na ME v atletike v Berlíne.

Slovenská sporiteľňa dáva zbohom billboardom
Zdroj: Slovenská sporiteľňa

Ako Stratégie informovala Marta Cesnaková, hovorkyňa Slovenskej sporiteľne, jedného z top zadávateľov vonkajšej reklamy (1,2 mil. € v roku 2017 podľa monitoringu výdavkov na reklamu v cenníkových cenách od spoločnosti Kantar), banka od augusta tohto roka nebude mať vo verejnom priestranstve žiadnu reklamnú plochu a teda nebude prispievať k vizuálnemu smogu vo verejnom priestore. „Sme silní vo využívaní digitálnej komunikácie a v práci s dátami, preto vo vonkajšej reklame pokračujeme len s označením vlastných pobočiek. Zároveň budeme využívať indoorové plochy napr. v nákupných centrách, kinách, fitnescentrách a na ďalších miestach, v ktorých sú reklamné plochy už funkčnou a estetickou súčasťou priestoru. Veríme, že inšpirujeme ďalších zadávateľov na Slovensku.“

Čo sa stalo s posledným billboardom Slovenskej sporiteľne si môžete pozrieť vo videu

Slovenská sporiteľňa zároveň spúšťa historicky najvyšší grant v rámci svojej nadácie vo výške 250 000 eur. Cieľom je inšpirovať spoločnosť a prostredníctvom grantu nájsť lokálnych hrdinov s dobrými nápadmi, ktorí pomôžu posúvať Slovensko na ceste k modernej krajine.

„Za posledných desať rokov naša banka spolu s Nadáciou Slovenskej sporiteľne venovali takmer 25 miliónov eur na rozvoj projektov z oblasti vzdelávania, športu, kultúry, životného prostredia, sociálnej pomoci a podpory komunít. Ako líder na trhu a najmä zodpovedná veľká firma chceme zvyšovať mieru sebadôvery Slovákov, ktorá je predpokladom občiansky aktívnej a dobre prosperujúcej spoločnosti. Inšpirovať  ľudí ale aj firmy na Slovensku sa snažíme aj našou novou kampaňou. Veríme, že Slovensko potrebuje ľudí, ktorí si veria. A banku, ktorá verí im,“ povedal Peter Krutil, generálny riaditeľ Slovenskej sporiteľne.

​​Grant #mamnato pre moderné Slovensko

Súčasne Slovenská sporiteľňa spolu so svojou nadáciou vyhlasuje grantový program #mamnato. Cieľom programu je prispieť k pretváraniu Slovenska na modernú a zodpovednú krajinu. Grant je zameraný na podporu verejnoprospešných projektov, za ktorými stoja hrdinovia lokálnych komunít. Celkovo bude prerozdelených až 250 000 eur, čo predstavuje najväčší grant v histórii Nadácie Slovenskej sporiteľne. 

Komunikácia bez bilboardov, ako aj špeciálny grant sú súčasťou zodpovednej exekúcie novej kampane #mamnato.Tá spúšťa nový komunikačný pozicioning Slovenskej sporiteľne ako zodpovedného a inovatívneho lídra pre život a podnikanie.  

Kampaň odštartovala v internom prostredí inšpiratívnymi príbehmi zamestnancov banky. Jej cieľom je podporiť sebadôveru ľudí, ktorí svojou aktivitou a zodpovedným prístupom inšpirujú svoje okolie, a pozitívnym spôsobom menia spoločnosť, v ktorej žijeme.

Hlavnou tvárou externej kampane je olympionik Matej Tóth, ktorého banka dlhodobo verejne podporuje, a práve dnes 7. augusta oslavuje spolu s ním jeho návrat na vrcholné podujatie, ktorým sú Majstrovstvá Európy v atletike v Berlíne. Matejovi fandí Slovenská sporiteľňa spolu s výhercami viacerých súťaží priamo v Berlíne počas pretekov. Zamestnanci sporiteľne dnes podporili Mateja aj tým, že prišli do práce v teniskách.

„Vážim si možnosť byť jednou z tvárí kampane, ktorá podporí hrdinov v regiónoch po celom Slovensku. Ľudí, ktorým osud našej krajiny nie je ľahostajný a chcú ju posúvať vpred. Budem rád, ak projekt u nich naštartuje vieru v samých seba. Dnešný deň je pre mňa výnimočný, keďže sa po dlhšom čase opäť postavím na štart veľkého šampionátu. Bez ohľadu na to, ako to dopadne, som šťastný, že som sa mohol vrátiť a všetkým mojim fanúšikom ďakujem za podporu,“ povedal Matej Tóth.

​Ďalšími hrdinami kampane sú Dagmar, členka integrovaného Tanečného klubu Danube Bratislava, ktorý podporuje Nadácia Slovenskej sporiteľne už viac ako 22 rokov a Mário, majiteľ kaviarne black., ktorý dnes úspešne podniká aj vďaka podpore banky v rámci programu pre začínajúcich podnikateľov.

Vizitka kampane Mám na to
Campaign strategy, grant idea: Slovenská sporiteľňa
Creative strategy, idea, TVC, Cinema, key visuals: Jung von Matt/Donau
Social Media, Digital, mamnato.sk: Zaraguza
Director: Wolfberg
Production: Boogiefilms
Media agency: Wavemaker

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.