Instagram/Arthur Ice cream
StoryEditor

Osviežte sa zmrzlinou na Instagrame: ako lákajú zákazníkov top zmrzlinárne na Slovensku?

07.08.2018, 13:29
Zmrzlina zo zlata, netradičné príchute, ale aj fotky s celebritami. Pozrite sa, ktoré statusy majú na Instagrame najviac srdiečok.

Potrebovali by ste sa osviežiť v tomto teple a nemôžete si dovoliť ísť na zmrzlinu? Ponúkame vám aspoň osvieženie v podobe pekných obrázkov na Instagrame. Vybrali sme zmrzlinárne s najchutnejšou zmrzlinou na Slovensku, ktoré navyše nepodceňujú komunikáciu na Instagrame.

Sedem zmrzlinárni, sedem rôznych príbehov na Instagrame. Niektoré svoj štýl hľadajú, iné už majú celkom zaujímavú základňu fanúšikov a vycibrené statusy, ktorými sa im prihovárajú. Závisí od kreativity, ale aj od existencie samotnej prevádzky.

Najčastejšími príspevkami či fotografiami na Instagrame sú práve zmrzliny v kornútkoch s netradičnými príchuťami či zdobením, ale aj atraktívne zábery na ponuku predajne, personál či bežných zákazníkov. Medzi najbľúbenejšie statusy však patria fotografie celebrít so zmrzlinou a niekoľko sekundové videá. Vybrali sme zmrzlinárne, ktoré vedia ako prilákať zákazníkov aj na Instagrame.

Arthur Ice cream má na Instagrame viac ako 33 tisíc sledovateľov. Ich komunikácia je jednotná, z fotografií cítiť, že ide o vopred premyslenú stratégiu, ktorá na prvý pohľad zaujme aj vizuálne. 

Luculus Ice Saloon - jedna z najtradičnejších cukrární a zmrzlinárni v Bratislave má na Instagrame viac ako 25 tisícovú základňu fanúšikov. A tiež vlastný štýl komunikácie - zákazníkov presviedča, že ich zmrzlina je vlastne umením.

​Za modernú a sviežu komunikáciu chválime zmrzlináreň Scoop zo Žiliny. Tá, nás na Instagrame presviedča, že zmrzlina je vlastne životný štýl, i keď možno hipsterský štýl. Špeciálne body dávame za texty k statusom. Scoop má na Instagrame zatiaľ viac ako dvetisíc fanúšikov, ale veľký potenciál rásť.

Koun - si na Instagrame získava fanúšikov minilmalistiickým štýlom, ako jediný z vybraných zmrzlinární používa vtipné a motiváčné citáty. Niekedy však fotografie pôsobia prvoplánovo. Zatiaľ oslovil viac ako 6,5 tisíc fanúšikov.

Moja srdcovka má prevádzky v Lučenci a v Banskej Bystrici. Na Instagrame oslovila zatiaľ viac ako 8 000 fanúšikov, ale tí budú evidentne ešte narastať. Moja srdcovka láka svojich zákazníkov na atypické zmrzliny - zlatú, s netradičnými a kreatívne dotvorenými zmrzlinami. Všade s výrazne umiestneným logom v tvare srdca.

​Nováčikom na Instagrame je aj prevádzka z Bratislavy s názvom Kapucino coffe&cakes. Zatiaľ má viac ako tisíc fanúšikov, ktorých si pravidelne láka fotografiami aj iných produktov, majiteľov či bežných zákazníkov. Na začiatočníkov nie zlý vizuálny štýl.

I Nonni Cremeria má zatiaľ viac ako 800 fanúšikov, ale pri maškrtách, ktoré ponúka, má potenciál získať viac fanúšikov. Ktovie, či ich presvedčí ľudovejšou komunikáciou na Instagrame.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 05:24