08.08.2018, 13:45

Jasmina Alagič miluje Bratislavu. Propaguje ju v novej kampani

V imidžovom klipe hlavného mesta ukazuje svoje najobľúbenejšie miesta v Bratislave.

Jasmina Alagič miluje Bratislavu. Propaguje ju v novej kampani
Zdroj: Bratislava Tourist Board

Bratislava má čo ukázať, myslí si Jasmina Alagič, ktorá v novej kampani ukazuje svoje najobľúbenejšie miesta hlavného mesta. V imidžovom klipe ponúkne tipy na romantickú prechádzku, štýlový bar alebo aj unikátnu módu. Podľa Jasminy nemusíme cestovať do zahraničia, aby sme si užili leto naplno. Nezabudnuteľné zážitky máme aj doma, v Bratislave.

Krátku imidžovú reportáž o Bratislave pre slovenské publikum vytvorila organizácia Bratislava Tourist Board spolu s Fashion TV. Je súčasťou kampane „Bratislava je aj TVOJE hlavné mesto“.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.