StoryEditor

Jasmina Alagič miluje Bratislavu. Propaguje ju v novej kampani

08.08.2018, 13:45
Autor:
(red)(red)
V imidžovom klipe hlavného mesta ukazuje svoje najobľúbenejšie miesta v Bratislave.

Bratislava má čo ukázať, myslí si Jasmina Alagič, ktorá v novej kampani ukazuje svoje najobľúbenejšie miesta hlavného mesta. V imidžovom klipe ponúkne tipy na romantickú prechádzku, štýlový bar alebo aj unikátnu módu. Podľa Jasminy nemusíme cestovať do zahraničia, aby sme si užili leto naplno. Nezabudnuteľné zážitky máme aj doma, v Bratislave.

Krátku imidžovú reportáž o Bratislave pre slovenské publikum vytvorila organizácia Bratislava Tourist Board spolu s Fashion TV. Je súčasťou kampane „Bratislava je aj TVOJE hlavné mesto“.

01 - Modified: 2022-06-28 04:52:49 - Feat.: - Title: Bratislava láka turistov. Ako 72-hodinové mesto, ktoré zažijete na vlastné nohy 02 - Modified: 2021-11-08 18:57:47 - Feat.: - Title: Turizmus sa podľa prognózy spamätá z krízy až v roku 2025, môžu však vzniknúť aj šedé zóny 03 - Modified: 2021-07-15 18:42:14 - Feat.: - Title: Spoznajte nepoznané zákutia Bratislavy. Inšpirujte sa novou sériou videí a bezplatnými prehliadkami 04 - Modified: 2020-12-08 11:11:06 - Feat.: - Title: Dunajské nábrežie v Bratislave sa rozžiarilo umením 05 - Modified: 2021-11-08 18:55:08 - Feat.: - Title: Kaviareň v kostole či ďalšie UFO v Bratislave. Projekt Turistom vo vlastnom meste pokračuje
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 00:55